🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42695.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 عنوان بهترین نمایشگر دنیای موبایل را از DisplayMate دریافت کرد

تردیدی نیست که سامسونگ یکی از بهترین تولید کنندگان صفحه نمایش در دنیاست و علاوه بر محصولات خودش، نیاز دیگر شرکت ها را هم فراهم می سازد. این شرکت کره ای با تکیه بر سال ...

تردیدی نیست که سامسونگ یکی از بهترین تولید کنندگان صفحه نمایش در دنیاست و علاوه بر محصولات خودش، نیاز دیگر شرکت ها را هم فراهم می سازد.

این شرکت کره ای با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ساخت نمایشگر، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان - همواره مرزها را در موبایل های جدیدش جابجا کرده و تجربه ای بهتر را در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان - کاربر قرار می دهد، موضوعی که باز هم توسط وب سایت مرجع حوزه نمایشگر یعنی «دیسپلی میت» (DisplayMate) برای گلکسی نوت 8 تأیید شده است.

همان طور که می دانید، دیسپلی میت چندی پیش عنوان بهترین نمایشگر دنیای موبایل را به گلکسی اس 8 هدیه داد و امتیاز +A را به آن عطا کرد. البته این عنوان هر سال به موبایل های جدید سامسونگ می رسد، چون فعلاً رقیبی در حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان - پنل های AMOLED برای این شرکت وجود ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان

در هر صورت، نتایج به دست آمده برای گلکسی نوت 8 کاملاً چشمگیر هستند. روشنایی نمایشگر این فبلت با افزایش 22 درصدی نسبت به گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان - اس 8، رقم خیره کننده 1200 نیت را نشان می دهد که بالاترین مقدار ثبت شده برای یک موبایل تا به امروز محسوب می شود. به لطف این روشنایی فوق العاده، نوت 8 همچون گلکسی اس 8 گواهی های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان - مختلف HDR را دریافت کرده است.

از جمله ویژگی های برجسته پنل نمایشگر گلکسی نوت 8 می توان به پوشش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان - 100 درصدی گاموت رنگی استاندارد تلویزیون های 4K، پوشش 112 درصدی گاموت DCI-P3 و پوشش 141 درصدی گاموت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردستان استان کردستان - sRGB اشاره کرد.

این نتایج نشان می دهد سامسونگ با اینکه رقیبی در حوزه نمایشگرهای امولد پیش رویش نمی بیند، اما باز هم از هیچ تلاشی برای بهتر شدن فروگذار نمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone