🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42244.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هواوی در ساخت کایرین ۹۷۰ روی عملکرد هوش مصنوعی تمرکز داشته است

هواوی که زمانی به عنوان تولید کننده موبایل های ارزان قیمت شناخته می شد، در سالهای اخیر برای تغییر وجهه خود تلاش زیادی داشته و حالا با پرچمدار با کیفیت و جذابی مثل پی ۱۰ (بررسی ...

هواوی که زمانی به عنوان تولید کننده موبایل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های ارزان قیمت شناخته می شد، در سالهای اخیر برای تغییر وجهه خود تلاش زیادی داشته و حالا با پرچمدار با کیفیت و جذابی مثل پی ۱۰ (بررسی دیجیاتو) به راحتی می تواند توجه کاربران را جلب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کند. اما گذشته از طراحی ظاهری و کیفیت ساخت، بخش قابل توجهی از جذابیت محصول هم به قابلیت های آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باز می گردد، درست همان جایی که قلب تپنده دستگاه یعنی چیپست ساخت هواوی، می تواند نقش حیاتی ایفا نماید.

کایرین ۹۷۰ جدیدترین چیپست پرچمدار شرکت چینی به حساب می آید که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد و سازنده در طراحی آن، به شکل ویژه روی قابلیت های حوزه هوش مصنوعی تمرکز داشته است. انتظار می رود با پیشرفت فناوری های ارتباطی و افزایش پهنای باند، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در آینده این امکان وجود داشته باشد که پردازش های سنگین هوش مصنوعی در کامپیوتر قدرتمند و مرکزی شرکت سازنده انجام شود و تلفن هوشمند کاربر تنها وظیفه نمایش خروجی نهایی آن را بر عهده داشته باشد، اما حداقل در حال حاضر چنین امکانی به شکل کامل فراهم نشده و همه کاربران از داشتن هوش مصنوعی هرچه بیشتر در پردازشگر موبایل خود استقبال خواهند کرد.

چیپست جدید هواوی هم مثل نسل قبلی به ۴ هسته Cortex-A73 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با قدرت ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته A53 با توان ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده است، اما شرکت سازنده این بار فرایند ۱۰ نانومتری را برای تولید چیپست استفاده کرده که از فرایند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۱۲ نانومتری نسل قبل پیشرفته تر محسوب می شود. کایرین ۹۷۰ به لطف این ویژگی ۵.۵ میلیارد ترانزیستور دارد، یعنی نزیک به دو برابر اسنپدراگون های فعلی با ۳.۱ میلیارد ترانزیستور.

شرکت چینی ضمناً برخلاف کوالکام، یک چیپ اختصاصی موسوم به «واحد پردازش عصبی» به چیپست پرچمدار خود اضافه کرده که البته شنیده می شود اپل هم برای محصول بعدی خود تصمیم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مشابهی دارد. هواوی علاوه بر این یک DSP یا پردازشگر سیگنال دیجیتال ۶ ضلعی هم به مجموعه اضافه کرده تا دستگاه برای پردازش های مربوط به هوش مصنوعی کمبودی نداشته باشد.

کایرین ۹۷۰ در مجموع ۸ هسته پردازشی و یک واحد پردازش گرافیکی با ۱۲ هسته دارد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و ۲۵ برابر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سریع تر از یک چیپست ۴ هسته ای مبتنی بر Cortex-A73 محسوب می شود، اما با این وجود تا ۵۰ برابر بهینه تر عمل می کند. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در پایان گفتنی است که شرکت سازنده اعلام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نکرده چیپست جدید در کدام محصولات بعدی استفاده می شود، اما میت ۱۰ یکی از اولین نام هایی خواهد بود که به ذهن متبادر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone