🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14585.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کاوشگر ماه چین از تجهیزات کشورهای اروپایی استفاده می‌کند

کاوشگر ماه چین که در سال ۲۰۲۴ به مقصد ماه پرتاب می‌شود، از تجهیزات ساخت فرانسه، سوئد، روسیه و ایتالیا استفاده خواهد کرد. هدف این ماموریت گردآوری مجدد نمونه‌هایی از ماه و بازگرداندن آن‌ها به ...

کاوشگر ماه چین که در سال ۲۰۲۴ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - به مقصد ماه پرتاب می‌شود، از تجهیزات - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - ساخت فرانسه، سوئد، روسیه و ایتالیا استفاده خواهد کرد. هدف این ماموریت گردآوری مجدد نمونه‌هایی از ماه و بازگرداندن آن‌ها به زمین خواهد بود.

خبرگزاری رسمی دولت چین، در گزارشی می‌گوید ماموریت «چانگ‌ای ۶» - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - در نزدیکی قطب جنوب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - ماه فرود می‌آید و نمونه‌هایی از سطح آن را گردآوری می‌کند. «هو هائو»، مهندس ارشد این ماموریت در یک کنفرانس خبری گفته نمونه‌های دوم ماه برای تحقیقات بیشتر به زمین برگردانده می‌شوند.

فرودگرهای «چانگ‌ای» بخشی از برنامه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - اکتشافات - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - فضایی چین هستند که از آن‌ها در فرود مریخ‌نورد این کشور هم استفاده می‌شود. چین دو روز پیش در خبری اعلام کرد که نام مریخ‌نورد آن‌ها «ژورونگ» است که از نام الهه آتش در اسطوره‌شناسی چین باستان الهام گرفته شده. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - از دیگر اهداف فضایی چین می‌توانیم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - احداث یک ایستگاه در مدار ماه، ارسال انسان به قمر زمین و نمونه‌برداری از یک سیارک اشاره کنیم.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان

کاوشگر قبلی چین که «چانگ‌ای ۵» نام داشت، اواخر آذر ۹۹ برای اولین بار از دهه ۱۹۷۰ نمونه‌ای از خاک ماه را به زمین آورد. «هو هائو» در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - کنفرانس خبری گفت حالا هدف «چانگ‌ای ۶» این است که به‌صورت خودکار نمونه‌هایی از سطح ماه را برای تحلیل و آنالیز جامع گردآوری کند.

این فرودگر قرار است - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - حامل تجهیزات ساخت دانشمندان فرانسوی، سوئدی، ایتالیایی و روسی باشد. با این حال، فعلا نمی‌دانیم که تجهیزات یادشده چه کاربردی دارند. این خبر از آن جهت اهمیت دارد که چین معمولا در برنامه فضایی خود رویکردی ارتشی و محرمانه را دنبال می‌کرد، اما حالا به دنبال همکاری بیشتری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تایباد استان خراسان - با سایر کشورهاست. این کشور قرار است در آینده با همکاری روسیه روی ماه پایگاه فضایی بسازد.

چین در ادامه فعالیت‌های فضایی خود با «چانگ‌ای-۷» در خصوص منابع موجود پیرامون محلی که احتمالا پایگاه در آن ساخته خواهد شد، اطلاعات گردآوری می‌کند. آن‌گاه نوبت به «چانگ‌ای-۸» می‌رسد تا فناوری‌هایی را آزمایش کند که قرار است توان پایگاه را تامین کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone