🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29064.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ربات هندل شرکت بوستون داینامیکس برای کار در انبار آماده می شود [تماشا کنید]

حدود دو سال قبل بود که برای اولین بار ربات هندل (Handle) از شرکت بوستون داینامیکس را مشاهده کردیم. این ربات در آن زمان به بازی و جست و خیز مشغول بود تا شرکت سازنده ...

حدود دو سال قبل بود که برای اولین بار ربات هندل (Handle) از شرکت بوستون داینامیکس را مشاهده کردیم. این ربات در آن زمان به بازی و جست و خیز مشغول بود تا شرکت سازنده بتواند توانایی های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خودش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در ساخت ربات های دوپا را به نمایش بگذارد. حالا به نظر می رسد که دوران بازی به سر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسیده و هندل در کارخانه مشغول به کار شده است.

در ویدیویی که به تازگی از سوی بوستون داینامیکس منتشر شده، چند دستگاه ربات هندل را می بینیم که به شکل کاملاً مستقل و بدون نظارت به جابجا کردن جعبه ها در یک انبار مشغول هستند و آنها را با دقت تمام کنار یکدیگر می چینند. به گفته شرکت سازنده هر کدام - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از این جعبه ها حدود 5 کیلوگرم وزن دارند اما هندل توانایی جابجایی جعبه هایی تا سقف 15 کیلوگرم را دارد.

ربات هندل می تواند این جعبه ها را در مجموعه ای به طول 1.2 و ارتفاع 1.6 متر روی هم بچیند. برای شناسایی جعبه ها، جابجایی در محیط و قرار دادن آنها در کنار یکدیگر، هندل از سیستم پیشرفته هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری استفاده می کند. همین سیستم با دقت بیشتر و توانایی اجرای حرکات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ظریف می تواند شما را در بازی جنگا شکست دهد.

البته هنوز به درستی نمی دانیم که آیا هندل، ربات مناسبی برای این کار به شمار می رود یا خیر. با وجود فناوری های پیشرفته ای نظیر بینایی کامپیوتری و حفظ تعادل با مکانیسم های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مختلف، کار کردن در انبارهای واقعی با انواع و اقسام موانع، بسیار دشوار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و پیچیده به نظر می رسد. با این حال شاید در آینده نزدیک بتوان روی استفاده از ربات ها در چنین شرایطی حساب کرد، و البته نیروی کار انسانی را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به دست فراموشی سپرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone