🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12188.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اسناد اینتل تاریخ احتمالی انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۱ را فاش کرد

پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ چند هفته‌ای است که به‌صورت آزمایشی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته ولی حالا اسناد به دست آمده از پشتیبانی شرکت اینتل تاریخ انتشار ویندوز 11 را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که ...

پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ چند هفته‌ای است که به‌صورت آزمایشی در اختیار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - علاقه‌مندان قرار گرفته ولی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - حالا اسناد به دست آمده از پشتیبانی شرکت اینتل تاریخ انتشار ویندوز 11 را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که نسخه پایدار این سیستم عامل از ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

ویندوز ۱۱ رسما سوم تیر معرفی شد اما مایکروسافت هنوز تاریخ عرضه نسخه نهایی آن را اعلام نکرده تا کاربرانی که عضو برنامه اینسایدر نیستند، بتوانند به این نسخه دست پیدا کنند. بر اساس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - تیزرهای خود مایکروسافت، اطلاعات شرکت والمارت و حالا طبق جدیدترین اسناد شرکت اینتل، ویندوز ۱۱ به احتمال زیاد در هفته سوم یا چهارم اکتبر امسال مصادف با اوایل آبان از راه می‌رسد.

اینتل در یادداشت انتشار درایور DCH GPU 30.0.100.9684 به وضوح از آپدیت اکتبر ۲۰۲۱ یا نسخه 21H2 با نام ویندوز ۱۱ یاد کرده است. حتما می‌دانید که بیلدهای ویندوز معمولا به‌صورت YYMM برچسب‌گذاری می‌شوند. در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - این برچسب عدد سال به جای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - YY و ماه به جای MM قرار می‌گیرد. مدیر برنامه مایکروسافت چندی پیش در توییتر تایید کرده بود که ویندوز ۱۱ از سیستم نام‌گذاری yyH2 استفاده خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر  داراب استان فارس

ردموندی‌ها همچنین تایید کرده بودند که ویندوز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - ۱۱ در ادامه سال به بازار می‌آید ولی عرضه آپگرید آن برای کاربران ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و تا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - نیمه اول سال آینده طول خواهد کشید.

مایکروسافت در ماه اکتبر ۲۰۲۱ از آپدیت بزرگ 21H2 برای ویندوز ۱۰ پرده برمی‌دارد. این آپدیت بر اساس نسخه‌ای از ویندوز به نام Vibranium ساخته شده که آپدیت 21H1 و 20H2 هم مبتنی بر آن طراحی شده بود. منتها ویندوز ۱۱ نسخه 21H2 بر اساس ویندوزی ساخته می‌شود که مایکروسافت از آن با نام Cobalt یاد می‌کند.

ویندوز ۱۱ در ادامه در سال ۲۰۲۲ آپدیت بزرگ بعدی خود را با نام 22H2 دریافت می‌کند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر داراب استان فارس - چون این سیستم عامل برخلاف ویندوز ۱۰ قرار است هر سال فقط یک به‌روزرسانی بزرگ داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone