🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39178.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سیستم شناسایی چهره آیفون 10 از خریدهای گروهی پشتیبانی نمی کند

در حالی که در تعطیلات پایان سال میلادی به سر می بریم و افراد به دنبال خرید هدیه هستند، بسیاری از کاربران آیفون 10 اعلام کرده اند که امکان خرید خانوادگی از طریق Face ID وجود ...

در حالی که در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - تعطیلات پایان سال میلادی به سر می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - بریم و افراد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - به دنبال خرید هدیه هستند، بسیاری از کاربران آیفون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - 10 اعلام کرده اند که امکان خرید خانوادگی از طریق Face ID وجود ندارد.

خرید خانوادگی یکی از قابلیت های Family Sharing است که امکان دانلود محتوای دیجیتالی از اپ استور - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - و آیتونز را با یک کارت اعتباری مشترک را فراهم می کند.

در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - این اپلیکیشن با فعال سازی گزینه Ask to Buy هنگام خرید محتوا اعلانی برای سرپرست ارسال شده و او می تواند با استفاده از Touch ID این خرید را تائید یا رد کند.

این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - گزینه قابلیت بسیار مفیدی به نظر می رسد چرا که پیش از این چندین کودک حساب والدینشان را با خریدهای درون برنامه ای خالی کرده بودند.تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهانحالا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - اما کاربران خبر از این داده اند که در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - آیفون 10 امکان تائید خرید یا دانلودهای این چنینی از طریق Face ID وجود ندارد و کاربر باید به صورت دستی رمز را وارد کند.

با توجه به اینکه مسئولان کمپانی اپل همیشه بر امنیت بالای سیستم شناسایی چهره تاکید کرده و آن را برتر از Touch ID دانسته اند عدم پشتیبانی آن از خریدهای گروهی عجیب به نظر می رسد.

علاوه بر این تعداد کاربرانی که در فروم رسمی اپل از عدم پشتیبانی Face ID از خریدهای خانوادگی و ناگزیر بودن از وارد کردن چند باره رمز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - شکایت می کنند رو به افزایش است.

این مساله را نمی توان یک باگ به حساب آورد چرا که Face ID در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - صفحه پشتیبانی اپل به عنوان یکی از راه های تائید خرید ذکر نشده است.

یکی از دلایل این مساله ممکن است ناتوانی سیستم شناسایی چهره در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - تشخیص کامل چهره کودکان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان - و تمایز آنها با دیگر اعضای خانواده باشد که پیش از این خود مسئولان اپل هم به آن اذعان کرده بودند.

- تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نجف آباد استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام سایت ***** مایکروفر استیل البرز MS251 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone