🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11870.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار جدید نوکیا اواخر سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

HMD Global که وظیفه تولید گوشی‌های نوکیا را برعهده دارد، مدت‌هاست پرچمدار جدیدی وارد بازار نکرده. حالا مدیر محصول HMD اعلام کرده که پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) از راه می‌رسد. ...

HMD Global که وظیفه تولید گوشی‌های نوکیا را برعهده دارد، مدت‌هاست پرچمدار جدیدی وارد بازار نکرده. حالا مدیر محصول HMD اعلام کرده که پرچمدار جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) از راه می‌رسد.

این گوشی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - هوشمند در این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - تاریخ در چین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - عرضه می‌شود و همانطور که گفتیم، با یک شایعه روبه‌رو نیستیم و مدیر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - محصول HMD Global در چین به نام «ژانگ یوچنگ» چنین موضوعی را اعلام - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - کرده است.

یوچنگ جزئیاتی درباره پرچمدار جدید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - نوکیا منتشر نکرده و البته نمی‌توان چندان به شایعات گذشته هم اعتماد کرد. مدت‌هاست شاهد انتشار اطلاعات درباره چنین محصولی هستیم، اما در بازه‌های زمانی مورد انتظار معرفی نشد. حتی این احتمال وجود دارد که با نام نوکیا ۹.۳ پیور ویو هم روبه‌رو نشویم و نوکیا به سراغ نام‌گذاری دیگری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - برای پرچمدار آینده‌اش برود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی

در حال حاضر نوکیا روی گوشی‌های سری X تمرکز دارد. برای مثال انتظار داریم نوکیا X50 با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - چیپ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - اسنپدراگون ۷۷۵ از راه برسد. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - به اپتیک‌های زایس، دوربین‌های تله‌فوتو و اولترا واید، نمایشگر ۶.۵ اینچی با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - رزولوشن +1440p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - کرد.

این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - دستگاه نسبت به گوشی‌های اخیر HMD Global قدرتمندتر است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - و به خصوص در مقایسه با گوشی‌های نوکیا X20 و X10 در رده بالاتری قرار می‌گیرد، با این حال همچنان یک پرچمدار به حساب نمی‌آید.

شایعات به گوشی دیگری هم اشاره می‌کنند که نوکیا X70 نام دارد. ظاهرا این دستگاه به دوربین با سنسور اختصاصی از راه می‌رسد که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - در توسعه آن نوکیا تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - نقش دارد. باید دید این دوربین چگونه نقش پسوند پیور ویو - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - در نوکیا ۹ را برعهده می‌گیرد.

اگر پرچمدار جدید نوکیا گوشی X70 باشد، باید در ماه‌های آینده و پیش از رونمایی رسمی، شاهد انتشار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محلات استان مرکزی - گزارش‌های جدیدی درباره آن باشیم. هرچند شاید X50 همان پرچمدار نوکیا باشد که البته نمی‌تواند با گوشی‌های مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۸۸ پلاس رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone