🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40895.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن SPACE؛ جلوی اعتیاد به موبایل را بگیرید

درست است که این روزها موبایل و تبلت به جز جدایی ناپذیر زندگی هایمان تبدیل شده اند، اما مثل تمام کارهای دیگر وابستگی بیش از حد به این گجت های الکترونیکی هم می تواند معضل ...

درست است که این روزها موبایل و تبلت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - به جز جدایی ناپذیر زندگی هایمان تبدیل شده اند، اما مثل تمام کارهای دیگر وابستگی بیش از حد به این گجت های الکترونیکی هم می تواند معضل «اعتیاد» را به همراه داشته باشد.

نشانه های اعتیاد به موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - را هم که می دانید: این که فرد در خانه و محل کار و مهمانی و مترو و موقع رد شدن از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - خیابان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - و به طور کلی در هر موقعیتی نمی تواند از چشم دوختن به صفحه موبایل دست بردارد که همین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - موضوع در صورت پیشرفت می تواند به روح و روان و حتی سلامت جسمی او لطمه بزند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

امیدواریم شما به چنین مرحله ای نرسیده باشید، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اما اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - احتمال ابتلای به این اعتیاد احساس خطرتان را برانگیخته شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بد نباشد که نگاهی به اپلیکیشن SPACE بیندازید. این اپ ساده اندرویدی برای کاهش اعتیاد به گجت ها طراحی شده و با ترکیبی از اعمال محدودیت و سیستم پاداش تلاش کرده تا شما را از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - وابستگی افراطی به اسمارت فون ها برهاند.

اسپیس پس از نصب برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - آنکه میزان اعتیاد شما به موبایل را بسنجد، شروع به پرسیدن چند سوال می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کند. مثلا اینکه موبایل را در روز چند مرتبه روشن و خاموش می کنید و عمدتا این کار را برای چه انجام می دهید؛ برای اهداف کاری، گپ و گفت با دوستان یا صرفا برای وقت تلف کردن؟

بسته به پاسخ هایی که می دهید، اسپیس روی نوع - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - وابستگی شما اسم می گذارد. به عنوان مثال اگر برای اهداف مفید به سراغ موبایل می روید اما تمرکزتان را از دست داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - متوجه گذر زمان نمی شوید، اسپیس به شما لقب Rabbit Hole Wanderer را می دهد. این یعنی شما برای رهایی از وابستگی نباید بگذارید که چیزی تمرکزتان را هنگام کار به هم بریزد.

خوشبختانه اسپیس ابزار کاملی برای متمرکز شدن به شما ارائه می دهد. طبیعتا موثر ترین روش قرار دادن محدودیت برای استفاده از موبایل است. اسپیس می تواند بسته به زمان کار یا تعداد دفعات باز و بسته کردن گوشی برای کاربر محدودیت بگذارد. در این حالت وقتی استفاده تان به حد مجاز رسید، اپلیکیشن می تواند نور نمایشگر را کم کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - یا با ارسال نوتیفیکیشن شما را از ادامه استفاده منع کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

اما برای افزایش تمرکز، در صورت دادن دسترسی های لازم اسپیس قادر به بلاک کردن تمام نوتیفیکیشن ها هم هست. برای این منظور دکمه ای به اسم Focus در اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - تعبیه شده که این حالت را فعال می کند تا پیام های دوستان شما در تلگرام و اینستاگرام نتواند باعث به هم ریختن تمرکزتان بشود.

هر چقدر بیشتر روی کاهش وابستگی به موبایل کار کنید و روی افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - تمرکز متمرکز باشید، اپلیکیشن به سبک و سیاق جالب خودش شما را به ادامه تلاش تان تشویق می کند. به این صورت که وقتی که شروع به استفاده از اپلیکیشن می کنید، یک صفحه گرد و خالی به شما داده می شود که با پیشرفت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - و کاهش وابستگی به موبایل شاهد پر شدن آن از ماه و ستاره و سیارات و فضانوردها خواهید بود.

البته نمایش نمودار پیشرفت و امکان مقایسه آن با افراد دیگر می تواند بزرگترین انگیزه شما جهت استفاده از این اپلیکیشن باشد. در مجموع اگر احساس می کنید که بیش از حد به موبایل تان وابسته شده اید و ثانیه های طلایی زندگی خود را صرف کارهای بیهوده می کنید، شاید اپلیکیشن اسپیس بتواند در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کاهش این اعتیاد به کمک تان بیاید، البته اگر خودتان بخواهید. یادتان باشد که خواستن، توانستن است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

SPACE

سازنده: SPACE Team قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone