🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40896.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

همکاری مایکروسافت و هوآوی برای ارائه سرویس ترجمه عصبی آفلاین

این روزها هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به مباحث داغ دنیای تکنولوژی بدل شده اند و به لطف فناوری های پردازش عصبی، ماشین ها روز به روز هوشمندتر شده و سرعت عمل بیشتری می یابند. ...

این روزها هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - مصنوعی و یادگیری ماشینی به مباحث داغ دنیای تکنولوژی بدل شده اند و به لطف فناوری های پردازش عصبی، ماشین ها روز به روز هوشمندتر شده و سرعت عمل بیشتری می یابند.

با این حال پیاده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - سازی این حجم قدرت پردازشی در دستگاهی به کوچکی اسمارت فون چالشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - بس بزرگ را پیش روی شرکت ها قرار داده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - هوآوی اما چندی پیش با معرفی چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - کایرین ۹۷۰ و اولین واحد پردازنده عصبی (NPU) این افتخار را از آن خود نمود.

حالا این کمپانی اعلام کرده که با مایکروسافت وارد همکاری شده تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - ترجمه عصبی مقیم در دستگاه (on Device) را به خانواده پرچمداران جدید میت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - 10 خود بیاورد.

همانطور که تایید می کنید در زمان سفر به کشورهای خارجی دسترسی به ارتباطات وایرلس و شبکه با اختلالاتی همراه است که این مساله کاربران را به نوعی دلسردی و ناامیدی مبتلا می کند و اگر مهارت صحبت کردن به زبان کشور مقصد را نداشته باشید آنگاه برای دریافت دستورالعمل های لازم و اطلاعات مربوطه با مشکلات به مراتب بیشتری روبرو خواهید شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

اما چیپ تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - هوآوی امکانی را در اختیار این گروه از کاربرانش قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - میدهد تا پیش از سفر خود بسته های زبانی ویژه را روی موبایل هایشان دانلود نمایند و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - در مواردی که به شبکه دسترسی ندارند ترجمه لغات و عبارات بیگانه را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - از طریق آنها انجام دهند. پردازنده عصبی هوآوی با کمک پیشرفت های مایکروسافت در زمینه ترجمه ماشینی عصبی (Neural Machine Translation) چنین امکانی را از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - اپ طراحی شده برای این منظور فراهم خواهد نمود.

این اپ در اصل برای ترجمه صدا  و متن توسعه یافته با این همه توانایی برگردان کردن متون نوشته شده روی تصاویر را هم دارد. تا پیش از این کاربران مجبور بودند یا کیفیت ترجمه آنلاین را داشته باشند یا راحتی ترجمه آفلاین. حالا اما به لطف این پردازنده عصبی و البته نرم افزار ترجمه مایکروسافت هر دوی این موارد با بهترین سطح در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

بسته های زبانی هوآوی نصف نمونه های آفلاین خود را دارند

به گفته مایکروسافت این پردازنده عصبی نتنها کیفیت ترجمه ماشینی را بالا می برد بلکه طبق بررسی های انجام گرفته مشخص شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - که ترجمه یک صفحه عکس حاوی متن را سه برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - سریع تر از نسخه های قبلی ابزار ترجمه مایکروسافت روی دیگر اسمارت فون های پیشرفته انجام می دهد. از دیگر مزایای این چیپ آن است که حالا بسته های زبانی نصف حجم نمونه های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - آفلاین خود را دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - که این مساله به خصوص زمانی سودمند واقع می شود که فضای ذخیره سازی داخلی موبایل تان رو به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - اتمام باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

اپلیکیشن ترجمه مایکروسافت حالا روی تمامی دستگاه های خانواده میت ۱۰ قرار دارد و بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - های ترجمه عصبی نیز در زبان های عربی، چینی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و تایلندی موجود هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone