🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33980.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ احتمالاً به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود

ماه ها است که در مورد گوشی تاشو سامسونگ خبرهای متعددی می شنویم. اکنون اخباری از منابع آگاهِ مرتبط با تولیدکننده ها منتشر شده که اشاره به حسگر اثر انگشت و برخی جزئیات دیگر دارد. فردی ...

ماه ها است که در مورد گوشی تاشو سامسونگ خبرهای متعددی می شنویم. اکنون اخباری از منابع آگاهِ مرتبط با تولیدکننده ها منتشر شده که اشاره به حسگر اثر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - انگشت و برخی جزئیات دیگر دارد.

فردی در شبکه اجتماعی ویبو چین مدعی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - گوشی تاشوی سامسونگ در کشورهای خاور دور روانه بازار خواهد شد و قیمتی 10 هزار یوآنی و به عبارتی معادل با 1460 دلار خواهد داشت. پیش از این گزارش هایی اشاره به این موضوع داشتند که این گوشی برچسب قیمت 1850 دلاری خواهد خورد.

گفته شده سامسونگ تولید حداکثر 120 هزار دستگاه را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته؛ موبایلی که هنوز نام دقیق آن مشخص نیست. این میزان تولید در مقایسه با ساخت میلیون ها گوشی از سری گلکسی اس و نیز گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - نوت، بسیار کم به نظر می رسد. با این حال با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - توجه به اینکه سامسونگ این دستگاه را برای مشتریان خاصی در نظر گرفته این تعداد توجیه پذیر است.

گزارش های پیشین اشاره به این موضوع داشتند که احتمالاً شرکت کره ای در حال توسعه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - جدید است که بر اساس امواج فراصوت کار می کند. در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - حال حاضر نمونه های سایر کمپانی های از جمله ویوو از فناوری اپتیکال برای شناسایی انگشت کاربر بهره می برند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

در مقایسه با نمونه های اپتیکال مدل های مبتنی بر امواج فراصوت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - می توانند با نمایشگرهای ضخیم تر و قدرتمند تر نیز بدون مشکل کار کنند. علاوه بر این با عرق دست یا انگشت های مرطوب نیز مشکلی ندارند.

انتظار می رود گوشی تاشو سامسونگ به نمایشگری مجهز باشد که در حالت باز شده ابعادی 7.3 اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - دارد و از وسط تا می شود. مدیرعامل سامسونگ اخیراً تأیید کرده بود نمونه های اولیه این گوشی در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - سال جاری میلادی معرفی می شود. به این ترتیب به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - رسد در اواخر سال جاری میلادی تا اوایل 2019 روانه بازار شود.

اندکی پیش از این ادعا شده بود اولین گوشی سامسونگ که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد گلکسی P1 نام خواهد داشت. البته به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - نمی رسد با یک گوشی تاشو طرف باشیم بلکه احتمالاً یک گوشی میان رده با حسگر اثر انگشت اپتیکال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - خواهد بود.

 

 تماشا کنید: درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone