🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33972.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی مفهومی از گوشی ال جی جی 8 تینکیو [تماشا کنید]

به تازگی کانال یوتیوب DBS DESIGNING ویدیویی از طرح های مفهومی ال جی جی 8 تینکیو را منتشر کرده است. با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی از این گوشی فاش نشده قضاوت درباره ظاهر آن زود ...

به تازگی کانال یوتیوب DBS DESIGNING ویدیویی از طرح های مفهومی ال جی جی 8 تینکیو را منتشر کرده است.

با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی از این گوشی فاش نشده قضاوت درباره ظاهر آن زود به نظر می رسد. طرح های نمایش داده شده در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - ویدیو نیز بر اساس تخیل فردی هستند.

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - این ویدیو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - بدنه ال جی جی 8 تینکیو ترکیبی از فلز و شیشه است و در قاب پشتی آن دوربین دوگانه با چینش عمودی قرار گرفته. در پایین دوربین های اصلی حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

کلید پاور در سمت راست قاب قرار دارد و کلیدهای تنظیم صدا در کنار کلید فعال سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - دستیار هوشند گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - در سمت چپ قاب به چشم می خورند. در پایین قاب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - هم درگاه های USB-C و 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته اند و حفره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - های مربوط به اسپیکر دستگاه تعبیه شده اند.

مشابه با بسیاری از گوشی های جدید بریدگی نمایشگر به شکل قطره نیز برای آن در نظر گرفته شده. رنگ های پرچمدار ال جی هم قرمز، آبی، نقره ای و مشکی هستند.

ال جی اخیراً از دو موبایل جدید از سری جی 7 رونمایی کرده بود؛ جی 7 وان و جی 7 فیت. مدل اول از اسنپدراگون 835 بهره می برد که نسبت به جی 7 تینکیو با اسنپدراگون 845 در جایگاه پایین تری قرار می گیرد.

جی 7 وان از از نمایشگر 6.1 اینچی با پنل QHD پلاس فول ویژن، نسبت تصویر 19.5 به 9 و بریدگی فوقانی بهره می برد که حسگرهای مجاورت، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه درآن جای گرفته اند. این گوشی به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - شده است.

جی 7 فیت از چیپست قدیمی تر اسنپدراگون 821 درکنار 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این گوشی به نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - 6.1 اینچی با پنل LCD مچجهز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - است.

احتمالاً ال جی جی 8 تینکیو تا پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تنکابن استان مازندران - نیمه دوم سال 2019 یا به عبارتی بهار سال 1398 معرفی نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بلوت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ سایت ***** اجاق گاز و فر بوش HCB738257I شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی تنکابن مازندران روستای کرات تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone