🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33977.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام از کپی رایت آلبوم ابراهیم محسن چاووشی حمایت می‌کند؟

آلبوم ابراهیم محسن چاووشی تنها ساعاتی پس از عرضه به صورت غیرقانونی در برخی کانال‌های تلگرامی قرار گرفت ولی به نظر می‌رسد مجموعه تلگرام با حفظ قانون کپی رایت آثار موسیقایی به شدت همراه است ...

آلبوم ابراهیم محسن چاووشی تنها ساعاتی پس از عرضه به صورت غیرقانونی در برخی کانال‌های تلگرامی قرار گرفت ولی به نظر می‌رسد مجموعه تلگرام با حفظ قانون کپی رایت آثار موسیقایی به شدت همراه است چرا که اخطاریه‌هایی به برخی کانال‌های عرضه کننده غیر قانونی این آهنگ‌ها ارسال کرده است.

آلبوم محسن چاووشی به نام ابراهیم بعد از کشمکش‌های فراوان این خواننده با وزارت ارشاد، بالاخره چند روزیست که مجوز گرفته و راهی مارکت موسیقی کشور شده است. آلبوم‌های این خواننده همیشه در صدر پرفروش‌ترین محصولات فرهنگی موسیقایی چند سال اخیر کشور بوده‌اند و آلبوم ابراهیم هم جدا از فروش بصورت فیزیکی، به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان - طور آنلاین در فروشگاه‌هایی چون بیپ‌تونز نیز به فروش می‌رسد. سایت بیپ‌تونز چندسالیست در سطح بین‌المللی و با دامنه ca. نیز کار می‌کند و به نظر می‌رسد که این مجموعه توانسته با کمک از پشتیبانی تلگرام تا حدی جلوی پخش غیرقانونی این آلبوم را در کانال‌های تلگرامی بگیرد. اخطاریه‌هایی که هرچند تصویر منتشر شده آن چندان صحیح به نظر نمی‌رسد ولی از طرف مجموعه بیپ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان - تونز هم صحت و سقم آن نه رد و نه تایید می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان

دانلود غیرقانونی از دیرباز در ایران رواج داشته ولی چند سالیست که این ماجرا با یک سری فرهنگسازی‌ها رنگ باخته؛ اما این مشکل به طور صد در صد رفع نشده و هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان - هم بلای دانلود دامن بعضی فیلم‌ها و موسیقی‌ها و حتی کتاب‌های مشهور را می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان

در پیام اخطاریه منتشر شده و منتسب به تلگرام،  - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان - به کانال‌هایی که آلبوم ابراهیم را به طور غیرقانونی منتشر ساخته‌اند، مهلتی 12 ساعته برایشان مقرر شده تا فایل‌های موسیقی این آلبوم را حذف کنند و آنطور که شایعات می‌گویند، شکایت مربوطه از سوی سایت بین‌المللی مجموعه بیپ‌تونز صورت گرفته است که این آلبوم را به طور قانونی در سایت خود می‌فروشد و یا اینکه این پیام‌ها از سوی همین موسسه در قالب اکانت‌هایی شخصی با اسم و نشان تلگرام فرستاده شده تا بلکه اثربخش باشد.

گفتنیست جنجال جالب دیگری که بیپ‌تونز بر سر ماجرای آلبوم چاووشی داشت این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان - بود که دو قطعه غیرمجاز این آلبوم را در روز نخست عرضه آلبوم با اجازه این خواننده به صورت رایگان برای دانلود قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان - داده بود که در عرض - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلستان استان گلستان - 24 ساعت با واکنش وزارت ارشاد روبرو شد و در نهایت با فشارهای این سازمان مجبور به حذف این دو قطعه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone