🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33994.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با Art Selfie به دنبال افراد شبیه شما در نقاشی‌ها می‌گردد

دوست دارید موزه‌های مهم دنیا را از نزدیک ببینید؟ اگر شرایط بازدید فیزیکی را ندارید، خوشبختانه اپلیکیشن Arts & Culture گوگل می‌تواند یک بازدید مجازی تمام عیار را برایتان به ارمغان بیاورد. البته به غیر ...

دوست دارید موزه‌های مهم دنیا را از نزدیک ببینید؟ اگر شرایط بازدید فیزیکی را ندارید، خوشبختانه اپلیکیشن Arts & Culture گوگل می‌تواند یک بازدید مجازی تمام عیار را برایتان به ارمغان بیاورد.

البته به غیر از بازدید موزه‌ها، Arts & Culture خصوصیات جالب دیگری هم دارد؛ از جمله اینکه می‌تواند افراد شبیه شما را در نقاشی‌های مشهور - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان - تاریخ جستجو کند. این ویژگی که مدت‌ها در انحصار کاربران آمریکایی و چند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان - کشور اروپایی قرار داشت، بالاخره از انحصار خارج شده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان - و حالا در اختیار کلیه کاربران Arts & Culture در سراسر دنیا قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان

قابلیت جستجوی افراد مشابه در نقاشی‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان - که Art Selfie نام دارد، بر اساس تکنولوژی بینایی کامپیوتری گوگل (گوگل لنز) و یادگیری ماشینی کار می‌کند. به این صورت که وقتی از خودتان یک سلفی می‌گیرید، در آرشیو - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان - نقاشی‌ها به دنبال فردی می‌گردد که از لحاظ خصوصیات ظاهری شباهت زیادی به شما داشته باشد.

بنابراین بعد از چند ثانیه، فردی را یافته و میزان شباهت چهره‌اش به شما را بر حسب درصد بیان می‌کند. از آنجا که Art Selfie به عنوان یکی از گزینه‌های گوگل لنز مطرح است، احتمالا بتوان انتظار داشت که با اپلیکیشن گوگل فوتوز و دستیار هوشمند گوگل اسیستنت هم تعامل داشته باشد.

ویژگی Art Selfie را می‌توانید همین حالا و در منوی Home اپلیکیشن Arts & Cultures پیدا کنید. برای دانلود - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان - اپلیکیشن می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کردکوی استان گلستان

Google Arts & Culture

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83 / 14 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone