🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33974.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ارائه دو قابلیت اپلیکیشن موبایل توییتر برای نسخه تحت وب

توییتر مشغول تست طراحی جدیدی است که بعضی قابلیت‌های اپلیکیشن موبایل آن را به نسخه تحت مرورگر می‌آورد. این طراحی که به گفته توییتر فقط برای گروه کوچکی از کاربران ارائه شده و فعلا در ...

توییتر مشغول تست طراحی جدیدی است که بعضی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - قابلیت‌های اپلیکیشن موبایل آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - را به نسخه تحت مرورگر می‌آورد. این طراحی که به گفته توییتر فقط برای گروه کوچکی از کاربران ارائه شده و فعلا در مرحله آزمایشی است، دو تب اکسپلور و بوکمارک‌ را به نسخه تحت وب اضافه می‌کند.

بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - از کاربران توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - خاطر سپردن توییت‌ها، آن‌ها را لایک می‌کنند، اما بوکمارک قابلیتی است که به طور اختصاصی برای انجام این کار طراحی شده. تب اکسپلور نیز تمام مومنت‌ها، ترند‌ها، جستجوها و به طور کلی خلاصه‌ای از اتفاقات مهم در لحظه را برایتان گردآوری می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران

اما در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - این طراحی جدید، ابزاری برای حفظ دیتا هم ارائه شده که نمی‌گذارد تصاویر به طور خودکار بارگذاری شوند. همچنین برای کار گذاشتن توییت‌ها (Embed) تنظیمات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر جویبار استان مازندران - شخصی‌سازی بیشتری ارائه شده و باکس نوشتن توییت هم از نو طراحی شده است.

همچنین توییتر از هفته گذشته مشغول تست طراحی جدیدی برای رشته توییت‌ها و قابلیتی برای نمایش آنلاین بودن افراد هم بوده، هر چند که در این طراحی آزمایشی اثری از آن‌ها نمی‌بینید.

احتمال دارد که توییتر پس از گرفتن بازخوردهای کافی، این تغییرات را برای کلیه کاربرانش از سراسر دنیا منتشر کند. البته اگر هنوز جزو تسترها نیستید، می‌توانید همین حالا تغییرات یادشده را در وبسایت موبایل  این شبکه اجتماعی مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone