🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33988.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با انتشار تیزری از موبایل نوکیا X7، به رونمایی رسمی دستگاه نزدیک تر شدیم

کمپانی HMD Global اخیراً تصویر تیزری مربوط به یکی از موبایل های جدیدش را در تایوان منتشر کرده است. در این تیزر اشاره ای مستقیم به نام دستگاه نمی شود، اما تصویری از خود دستگاه ...

کمپانی HMD Global اخیراً تصویر تیزری مربوط به یکی از موبایل های جدیدش را در تایوان منتشر کرده است. در این تیزر اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - ای مستقیم به نام دستگاه نمی شود، اما تصویری از خود دستگاه را می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - توان مشاهده کرد. اگرچه تشخیص دستگاه با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - این تصویر کار آسانی نیست، برخی گمان می کنند که تیزر HMD به موبایل نوکیا X7 ارتباط دارد.

موبایل های نوکیا X5 و نوکیا X6 که طی ماه های اخیر روانه بازار شدند، نمایشگری مجهز به بریدگی در بخش بالایی دارند. هنوز نمی توان با قطعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - تایید کرد که موبایل جدید نوکیا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - هم بریدگی دارد یا خیر، اما اگر داشته باشد به احتمال فراوان نوکیا X7 است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان

در چند وقت اخیر هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - شایعه ای منتشر نشده که مشخصات سخت افزاری نوکیا X7 را فاش کند اما بنابر گزارشی که در ماه ژوئن منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - شد، این موبایل با نام رمز «فینیکس» - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - در حال ساخت است و از چیپست اسنپدراگون 710 به عنوان قلب تپنده بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - گیرد. ضمناً - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - قبلاً تصویری از پنل جلویی دستگاه هم در وب سایت چینی Weibo منتشر شده بود که نشان می داد این موبایل، بریدگی عریض تری نسبت به مدل های قبلی دارد. نوکیا X7 احتمالاً در دو مدل با حافظه های رم 4 و 6 گیگابایتی از راه برسد و انتظار می رود کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - ساخت به مراتب بالاتری نسبت به نوکیا X6 و نوکیا X5 داشته باشد.

اگرچه نوکیا X7 می تواند موبایلی قابل قبول از سوی HMD Global باشد، طرفداران نوکیا هم اکنون بیشتر از هر چیز دیگر منتظر رونمایی از موبایل نوکیا 9 هستند که 5 دوربین اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - دارد. اخیراً تصویری از این موبایل افشا شد که تجهیزش به چنین دوربینی را تایید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - می کرد اما فعلاً هیچ اطلاعات دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنندج استان کردستان - درباره مشخصات سخت افزاری یا تاریخ رونمایی احتمالی از آن در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone