🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33971.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ده ها اپ محبوب آیفون داده های کاربران را به فروش می رسانند

تعداد زیادی از اپ های محبوب آیفون داده های مکانی میلیون ها دستگاه را به صورت پیوسته به شرکت های فعال در زمینه داد و ستد اطلاعات ارسال می کنند. به گفته گروهی از محققان ...

تعداد زیادی از اپ های محبوب آیفون داده های مکانی میلیون ها دستگاه را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - به صورت پیوسته به شرکت های فعال در زمینه داد و ستد اطلاعات ارسال می کنند.

به گفته گروهی از محققان امنیتی موسوم به GuardianApp اپ های مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - در دسته های خبری، بررسی آب و هوا و تناسب اندام جای می گیرند و از اینرو برای ارائه بهتر خدمات کاربر باید مکان خود را در آنها وارد کند.

بر این اساس برخی اپ های آیفون نه تنها موقعیت مکانی کاربر بلکه داده های حساس دیگری را نیز به شرکت های داد و ستد اطلاعات می فروشند که به ایجاد پایگاه های داده برای تبلیغات هدفمند منجر می شود.تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندراناین اپ ها شامل ASKfm, NOAA Weather Radar, Homes.com, Perfect365, C25K 5K Trainer, Classifieds 2.0 Marketplace, GasBuddy, Photobucket, Roadtrippers, Tapatalk و تعداد دیگری هستند که لیست کامل آنها در این سایت ارائه شده است.

این گروه با پایش ترافیک شبکه به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - جمع آوری داده های طول و عرض جغرافیایی GPS، بلوتوث کم مصرف، SSID های وای فای، اطلاعات شتاب سنج، نشانگرهای زمانی و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - درصد باتری پی برده اند.

داده های مذکور به شرکت هایی از قبیل Reveal, Sense360, Cuebiq, Teemo, Mobiquity و Fysical ارسال شده و آنها مدعی شده اند که کاربران به انتخاب خودشان این داده ها را به اشتراک گذاشته اند و هیچ خلافی در جریان نبوده است.

احتمالا در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - سراسر دنیا ده ها اپ دیگر نیز چنین داده هایی را با یا بدون اطلاع کاربر به اشتراک می گذارند. آن دسته از کاربران که علاقه ای به افشای داده های مذکور ندارند باید در نصب اپ های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - با دسترسی به اطلاعات مکانی هوشیار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - بوده و با مراجعه به تنظیمات Privacy و گزینه Advertising قابلیت رهگیری تبلیغات را غیر فعال سازند.

GuardianApp همچنین به کاربر توصیه می کند که نامی عمومی را برای SSID انتخاب کرده و در مواقع عدم نیاز بلوتوث را غیرفعال سازند.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی آیفون ۱۰ از باتری عجیب آن خبر می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چمستان استان مازندران - دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone