🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33997.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات: از امروز هر کالای سیم کارت خور وارداتی، مشمول طرح رجیستری است

با اینکه پیش‌تر اعلام شده بود تبلت‌ها هم جزو طرح رجیستری قرار می‌گیرند ولی تا به امروز این مساله به طور جدی در بازار فعال نشده بود. حال معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر ...

با اینکه پیش‌تر اعلام شده بود تبلت‌ها هم جزو طرح رجیستری قرار می‌گیرند ولی تا به امروز این مساله به طور جدی در بازار فعال نشده بود. حال معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داده که طرح رجیستری برای تبلت‌های سیم کارت خور بطور رسمی راه افتاده است.

«حسین فلاح جوشقانی» با بیان این مطلب افزود:

«هم اکنون هر کالای سیم کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - خور وارداتی، مشمول طرح رجیستری است. خریداران کالا‌های سیم کارت خور مانند تبلت باید در زمان خرید کدشناسه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - کالا (IMEI) و کد فعالسازی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - کالا را در سامانه همتا (۷۷۷۷) ثبت کنند تا کالا در شبکه شناسایی و رجیستر شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که با اجرای موفقیت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - آمیز طرح رجیستری، تصمیم بر اجرای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - آن روی تمامی دستگاه‌های سیم کارت گرفته شده است:

«طرح ثبت تجهیزات دارای سیم کارت با مشارکت وزارتخانه‌های ارتباطات، صنعت، اپراتور‌های تلفن همراه، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و گمرک از سال گذشته به اجرا گذاشته شد و هدف آن مبارزه سیستمی با عرضه و فعالیت گوشی‌های همراه، تبلت و سایر تجهیزات سیم‌کارت خور قاچاق و تقلبی بوده است. هر کالای سیم کارت خور که وارد کشور می‌شود دارای یک شناسه ۱۵ رقمی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - منحصربه‌فرد (IMEI) است که با استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - آن می‌توان کالا را در شبکه مخابراتی ردیابی کرد. در اجرای طرح رجیستری در کنار ثبت IMEI، از ترکیب این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - شناسه و یک کد منحصر به‌فرد دیگر (کدفعالسازی) برای تشکیل یک زوج یکتا، بهره گرفته شده است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان

فلاح جوشقانی با بیان اینکه همانطور - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - که این روش در گوشی‌های موبایل پیگیری شد، باید در تبلت‌های سیم کارت خور نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - انجام شود، شرایط رجیستری در همه دستگاه‌ها از جمله تبلت را یکسان عنوان کرد:

«واردکنندگان گوشی به کشور، واردکننده تبلت هم هستند و باید این کالا را به صورت رسمی در گمرک ثبت کرده و کد شناسایی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - داشته باشند. براین اساس همان شرایطی که برای رجیستری گوشی‌های موبایل حاکم است برای تبلت هم اجرایی می‌شود. در صورتی که تبلت‌های سیم کارت خور در شبکه مخابراتی کشور رجیستر نشوند، پس از مدت زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - تعیین شده قابل شناسایی و استفاده در شبکه نخواهند بود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان

رفتن به این مرحله از طرح رجیستری می‌تواند برای بسیاری از دستگاه‌های مودم سیم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - کارت خور که از قابلیت USSD بهره مند نیستند و یا زبان فارسی را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - پشتیبانی نمی‌کنند، مشکل ساز باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گیلان استان گیلان - و باید دید که آیا وزارت ارتباطات و دیگر سازمان‌های دخیل در طرح رجیستری، فکر همه این موارد را کرده‌اند و یا مانند اوایل اجرای طرح رجیستری با مشکلاتی روبرو خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone