🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33991.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

خانواده موبایل های خوش قیمت شیائومی ردمی ۶ معرفی شدند

گوشی های سری ردمی شیائومی در هند بسیار محبوب هستند: این موبایل ها ضمن ارائه امکانات خوب به کاربران قیمت های فوق العاده پایینی هم دارند. صبح امروز شرکت شیائومی سه عضو جدید از این ...

گوشی های سری ردمی شیائومی در هند بسیار محبوب هستند: این موبایل ها ضمن ارائه امکانات خوب به کاربران قیمت های فوق العاده پایینی هم دارند. صبح امروز شرکت شیائومی سه عضو جدید از این خانواده را معرفی کرد که ردمی ۶ پرو، ردمی ۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - و ردمی 6A نام دارند. البته این گوشی ها پرچمدار نیستند و امکاناتشان شما را شگفت زده نخواهد کرد اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - نکته مهم در رابطه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - با آنها همانطور که اشاره کردیم قیمت شان است که از این لحاظ کمتر رقیبی برایشان پیدا می شود.

در ابتدا به گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو می پردازیم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - که به یک نمایشگر فول اچ دی پلاس ۵.۸۴ اینچی با رزلوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۹۰ پیکسل مجهز شده است. نمایشگر این موبایل به پیروی از پرچمداران این روزها دارای بریدگی است و توان پردازشی دستگاه نیز از طریق اسنپدراگون ۶۲۵ تامین می شود. یک دوربین دوگانه اصلی با ترکیب حسگر ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دیگر امکانات این گوشی را تشکیل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - می دهند.

شیائومی ردمی ۶ پرو در قالب دو نسخه با رم های ۳ و ۶ گیگابایتی عرضه می - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - شود که به ترتیب حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی برایشان در نظر گرفته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - و با قیمت های ۱۵۳ و ۱۸۱ دلاری به فروش می رسند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان

عضو دیگر این خانواده شیائومی ردمی ۶ نام دارد که نمایشگری ۵.۴۵ اینچی با رزلوشن اچ دی پلاس دارد و خبری از بریدگی در آن نیست. توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - هلیو P22 تامین می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - و همچنان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - یک دوربین دوگانه با ترکیب  حسگرهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه آن خودنمایی می کند. رم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - و حافظه داخلی این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - ترکیب های ۳/۳۲ و ۶/۶۴ گیگابایت را شامل می شود که به ترتیب با قیمت های ۱۱۲ و ۱۳۳ دلار به بازار عرضه میشوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان

و در نهایت به گوشی شیائومی ردمی 6A می رسیم که به همان نمایشگر مدل استاندارد مجهز شده اما دوربینش دوگانه نیست و صرفا یک حسگر۱۳ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز قطعات این گوشی از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - خود دستگاه نیز در قالب دو نسخه با رم ۲ و حافظه های داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت به ترتیب با قیمت های ۸۴ و ۹۸ دلار قابل خردیداری است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان

هر سه این موبایل ها با اندروید ۸.۱ اوریو به بازار عرضه می شوند و دارای درگاه سه گانه هستند که دو سیم کارت و یک کارت میکرو اس دی را پشتیبانی می کند. همگی این موبایل ها همچنین دارای جک هدفون بوده و به غیر از مدل ردمی 6A دو مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیگر در بخش پشتی بدنه شان به حسگر اثرانگشت مجهز شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone