🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33990.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نوبیا Z18 معرفی شد؛ پرچمداری ۳۵۰ دلاری از چین

ZTE با معرفی نوبیا Z18 پرچمدار جدید و مقرون به صرفه ای را روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد کرد. این موبایل با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۸ درصدی حاشیه بسیار اندکی داشته و سنسور دوربین ...

ZTE با معرفی نوبیا Z18 پرچمدار جدید و مقرون به صرفه ای را روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد کرد.

این موبایل با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۸ درصدی حاشیه بسیار اندکی داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان - و سنسور دوربین سلفی آن در بریدگی به شکل قطره قرار دارد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان - صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل از پنل IPS LCD بهره می برد.

توان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان - پردازشی نوبیا Z18 از اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان - گیگابایت حافظه داخلی تامین می شود اما یکی از محدودیت های آن عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی است.تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان

دوربین سلفی معمولی بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان - تنها یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.0 و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان - لنز واید دارد، با این حال تصاویر پرتره را نیز ثبت خواهد کرد.

دوربین دوگانه اصلی با پیکربندی افقی نیز میزبان سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 و ۲۴ مگاپیکسلی با ضریب اف 1.6 است که از قابلیت هایی نظیر اتوفوکس با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، تشخیص چهره هوشمند و ثبت تصاویر آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان

باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه علاوه بر پشتیبانی از نسخه ۴ فناوری شارژ سریع کوالکام با کنترل دمای «نئو پاور» نیز سازگاری دارد. ویژگی های نرم افزاری شامل نسخه ششم واسط کاربری نوبیا UX بر پایه اندروید اوریو ۸.۱ خواهد بود. در مرکز پنل پشتی و بالاتر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان - از لوگوی کمپانی سازنده سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

بدنه این دستگاه با ابعاد ۱۴۸.۵۸ در ۷۲.۵۴ در ۸.۵۵ میلی متر ۱۷۲ گرم وزن دارد. نسخه های ۶ و ۸ گیگابایتی این دستگاه در رنگ های مشکی و قرمز به ترتیب با قیمت های ۳۵۰ و ۴۱۵ دلار عرضه خواهند شد. تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اصفهان استان اصفهان

نسخه ویژه ای از نوبیا Z18 با عنوان «ون گوک» هم با بهای ۴۵۰ دلاری در راه است که روی پنل پشتی و جعبه آن طرح زیبایی به چشم می خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone