🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33986.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ برای iOS با ویژگی پیش‌نمایش فایل‌ به‌روزرسانی شد

پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام‌رسان دنیا به تازگی آپدیت کوچک اما مهمی دریافت کرده که یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌های کاربران را برایش به ارمغان می‌آورد. نسخه iOS واتس اپ بالاخره به شما اجازه می‌دهد که موقع ...

پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام‌رسان دنیا به تازگی آپدیت کوچک اما مهمی دریافت کرده که یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران - مورد انتظارترین قابلیت‌های کاربران را برایش به ارمغان می‌آورد. نسخه iOS واتس اپ بالاخره به شما اجازه می‌دهد که موقع دریافت نوتیفیکیشن پیام، بتوانید پیش‌نمایشی از محتوای آن را مشاهده کنید.

با این حساب دیگر نیازی نیست که برای چک کردن فایل‌های دریافتی حتما خود واتس اپ را باز کنید. از همان قسمت نوتیفیکیشن‌ها می‌توانید فایل (که می‌تواند عکس یا ویدیو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران - باشد) را ببینید و بعدا به آن پاسخ بدهید.

3D Touch آیفون این کار را برایتان راحت کرده. کافیست انگشتتان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران - را کمی روی نوتیفیکیشن دریافتی فشار بدهید تا پیش‌نمایش فایل‌ها را ببینید. اگر هم آیفون شما 3D Touch ندارد، برای دیدن پیش‌نمایش می‌توانید با سوایپ به چپ روی نوتیفیکیشن گزینه View را بزنید.

اما برای هر چه آسان‌تر شدن کارها، واتس اپ ویژگی جالب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران - دیگری هم در اختیارتان گذاشته، آن هم این که حالا می‌توانید تصاویر گیف را مستقیما از نوتیفیکیشن‌ها دانلود کنید. هر چند نکته دلسردکننده این است که امکان فعالسازی دانلود خودکار این تصاویر را نخواهید داشت.

به گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران - کاربران، ظاهرا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران - ویژگی تماشای پیش‌نمایش فایل هنوز برای همه استفاده‌کنندگان از واتس اپ فعال نشده یا به درستی کار نمی‌کند. واتس اپ اعلام کرده که به این موضوع واقف است - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رویان استان مازندران - و طی چند روز آینده و با انتشار یک آپدیت آن را برطرف خواهد کرد.

اما در کنار مشاهده پیش‌نمایش فایل‌ها، واتس اپ سیستم جستجویش را هم ارتقاء داده تا بتوانید استتوس‌های مخاطبین دفترچه تلفن‌تان را هم جستجو کنید. برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone