🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33970.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

در جشنواره شهید رجایی صورت گرفت: تقدیر روحانی از جهرمی و ستاری

در مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم توسط رییس جمهوری از 14 نهاد مختلف دولتی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین ...

در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - توسط رییس جمهوری از 14 نهاد مختلف دولتی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین در بین تمامی 14 نهاد، معاونت علمی به ریاست دکتر ستاری جایگاه نخست را از آن خود کرد.

در ارزیابی دستگاه های اجرایی جشنواره شهید رجایی، کلیه وزارت خانه ها و سازمان های تابعه و وابسته شرکت کردند و در شاخص های عمومی، دستگاه های اجرایی در محور های اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی ، بهبود فضای کسب و کار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - و ارتقای بهره وری، ارتقای سلامت اداری مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد مورد بررسی و سنجش قرار گرفتند.

در سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان دستگاه ها نیز؛ ارتباط مستقیمی با خدمت گیرندگان برقرار شده و میزان رضایت مردمی از عملکرد دستگاه های اجرایی از طریق سامانه های پیامکی مورد پرسش واقع شد که در این آمارگیری میزان رای مستقیم خدمت گیرندگان به عملکرد دستگاه اجرایی ملاک عمل انتخاب دستگاه برتر در این بخش جشنواره بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفق به کسب رتبه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - برتر در شاخص های عمومی ارزیابی دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی و نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - رتبه اول در سنجش رضایت ارباب رجوع از میان دستگاه های اجرایی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - شد.

«حسن روحانی» در جشنواره رجایی امسال با تاکید بر موضوع شفافسازی، آن را یکی از ارکان اصلی نظام دانست و توسعه دولت الکترونیک را یکی از عوامل راهگشا و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - حلال مشکلات اقتصادی کنونی کشور دانست. «محمدجواد آذری جهرمی» جهرمی از اولین افرادی بود که بر موضوع شفافسازی تاکید داشت و برای تحقق دولت الکترونیک هم تلاش‌های زیادی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - و از همین روست که وزیر ارتباطات این بخش از صحبت‌های روحانی را تایید و آن را در قالب توییت به نگارش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - در آورد. او در این توییت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - تاکید کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - حرف‌های ریاست جمهوری، اتمام حجت با همه دستگاه‌هاست.

جشنواره شهید رجایی هر ساله به منظور شناسایی و تقدیر از  نهادهای دولتی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، برگزار می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان

مسئول یا نمایندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - و وزارت نیرو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - به عنوان منتخبین سطح ملی در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت مدیریت منابع آب ایران در بعد شاخص‌های عمومی و سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی در زمینه توسعه دولت الکترونیک به عنوان برگزیدگان جشنواره چهاردهم لوح و جوایز خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - از رئیس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - جمهور دریافت کردند.

گفتنی‌ست با وجود اینکه معاونت علمی ریاست جمهوری رتبه نخست را در بین 14 دستگاه دیگر برعهده گرفته ولی بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - از کارشناسان از صحبت‌ها و اظهار نظرات ریاست این مجموعه گلایه دارند و پیش‌تر نظرات خود را با دیجیاتو در این باره درمیان گذاشتند، با این حال امید می‌رود که این انتقادات بتواند در رشد و تعالی مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری مثمر ثمر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone