🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36208.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ربات کیوی چگونه به دانشجویان دانشگاه برکلی غذا تحویل می دهد؟ [تماشا کنید]

اخیراً برای افرادی که در محوطه دانشگاه برکلی در کالیفرنیا زمان خود را سپری می کنند، عبور و مرور ربات ها عادی به نظر می رسد. برخلاف بسیاری از استارتاپ های سخت افزاری که سال ...

اخیراً برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - افرادی که در محوطه دانشگاه برکلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - در کالیفرنیا زمان خود را سپری می کنند، عبور و مرور ربات ها عادی به نظر می رسد. برخلاف بسیاری از استارتاپ های سخت افزاری که سال ها روی ربات های خود کار کرده و سپس آنها را آزمایش می کنند، استارتاپ «کیوی» چندان منتظر نمانده و مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - متنوع از ربات هایشان را آزمایش می کنند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به سیستم تحویل غذا توسط مجموعه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - از ربات های استارتاپ مذکور.

این ربات ها در حال حاضر برای تحویل غذا به دانشجویان در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - اطراف دانشگاه به کار می روند. همچنین به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - لطف اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - کوچک ربات های کیوی، بر خلاف بسیار از ربات های دیگر، فضای زیادی از پیاده روها اشغال نمی شود.

بنا بر گفته «فلیپه چاوِز»، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - هم-موسس و مدیر عامل کمپانی کیوی، تاکنون بیش از 10 هزار درخواست سفارش غذا توسط ربات های کیوی تحویل داده شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران
ربات کیوی می تواند عابرین پیاده را تشخیص داده و بهترین مسیر را انتخاب کند.

تفاوت جالب دیگر کیوی با سایر ربات های تحویل کالا در ماژولار بودن آن است. به عبارت دیگر کیوی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - بر یک ربات مبتنی نیست. در ابتدا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - این کمپانی از یک ربات برای همه مراحل ارسال به مشتری بهره می برد که البته به این نتیجه رسید که این روش ناکارآمد است.

در ادامه تصمیم گرفته شد که از 3 نوع ربات بهره گرفته شود؛ یک ربات در رستوران - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - سفارش ها را تحویل می گیرد و به ربات دیگر که در واقع یک سه چرخه نیمه خودران است تحویل می دهد. این سه چرخه که ربات های کوچک مشهور کیوی را حمل می کند، به خیابان ها می رود و در آخر ربات کوچک مسیر حداکثر 300 تا 400 متر نهایی را طی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - می کند تا غذا را به دست مشتری برساند.

از مزایای این سیستم می توان به هزینه پایین تر نسبت به پیک ها و نیز کنترل شرکت بر ارسال ها اشاره کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر قائمشهر استان مازندران - استارتاپ کیوی قصد دارد در مرحله بعدی روی خودکار کردن بیشتر ربات ها کار کند و در عین حال روش هایی را برای جلوگیری از سرقت احتمالی آنها بیابد. همچنین در آینده امید دارد که کاربرد ربات های کیوی را به فراتر از برکلی گسترش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone