🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36215.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

با BllocZero18 آشنا شوید؛ موبایلی که می‌خواهد به ریشه‌ها بازگردد

اسمارت فون های امروزی، ساخته می شوند تا تمام توجه شما را به خودشان جلب کنند. هرچیزی از سخت افزار و رابط کاربری گرفته تا قابلیت های جانبی و اپلیکیشن های خوش رنگ و لعاب، ...

اسمارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - فون های امروزی، ساخته می شوند تا تمام توجه شما را به خودشان جلب کنند. هرچیزی از سخت افزار و رابط کاربری گرفته تا قابلیت های جانبی و اپلیکیشن های خوش رنگ و لعاب، تنها با یک هدف ساخته می شوند و آن چیزی نیست جز معطوف کردن تمام حواس شما به خودشان. و همین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - مسئله است که اعتیاد به دیوایس های هوشمند را به مشکلی جدی در عصر کنونی تبدیل کرده.

با این حال، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - هر از چندگاهی استارتاپ هایی ظهور می کنند که می خواهند با کنار گذاشتم تمام این تجملات، سادگی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - به اسمارت فون های خود بیاورند. استارتاپ آلمانی Blloc یکی از همین تیم های نواندیش است که با شعار «بازگشت به ریشه ها» وارد حوزه دیوایس های هوشمند شده است. نخستین موبایل این استارتاپ، BllocZero 18 نام گرفته و طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - بسیار ساده و در عین حال شیکی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان

فریم این دیوایس از جنس شیشه و آلیاژ زینک است و گرچه شیشه معمولاً ماده مناسبی برای اسمارت فون های آسیب پذیر به حساب نمی آید، اما Blloc وعده سیاست های مشتری پسندی در زمینه گارانتی داده که می تواند برای کاربران خوشایند باشد.

اما طراحی ساده و مینیمال تنها نقطه قوت BllocZero18 نیست و این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - مشخصات سخت افزاری قابلی قبولی نیز دارد. پردازنده Helio P23 خون را در رگ های دستگاه پمپاژ می کند و 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.5 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ از دیگر مشخصات سخت افزاری آن است. دوربین 13 مگاپیکسلی IMX258 سونی روی پنل پشتی قرار گرفته و باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - 3100 میلی آمپر ساعتی احتمالاً برای یک روز کامل کافی خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان

Blloc اهمیت زیادی برای سلامت دیوایس های کاربران قائل می شود و به همین خاطر، تقریباً هر اتفاقی که ممکن است برای یک موبایل هوشمند بیفتد را مشمول گارانتی کرده است. بنابراین خریداران طی 12 ماه ابتدایی از زمان خرید، می توانند از گارانتی دستگاه خود در برابر سقوط اتفاقی، شکستگی نمایشگر، سرقت، خسارت های ناشی از آب و غیره مطمئن باشند.

برخلاف روند معمول - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان - استارتاپ ها که با عرضه یک موبایل نسبتاً گران قیمت سعی بر جبران هزینه های خود دارند، Blloc قیمت 417 دلار را برای موبایل خود انتخاب کرده که کاملاً معقول به نظر می رسد. ناگفته نماند که این موبایل هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قروه استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone