🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36196.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

محصولات گیمینگ اچ پی معرفی شدند؛ هدست خنک کننده، کیبورد اپتیکال و ماوس جدید

اچ پی از چند محصول ویژه رونمایی کرده، هدست گیمینگ Mindframe با قابلیت خنک کردن گوش، کیبورد Sequencer با کلیدهای مکانیکی اپتیکال و ماوس Reactor. این محصولات در زیر رده محصولات «Omen» اچ پی قرار دارند. ...

اچ پی از چند محصول ویژه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - رونمایی کرده، هدست گیمینگ Mindframe با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - قابلیت خنک کردن گوش، کیبورد Sequencer با کلیدهای مکانیکی اپتیکال و ماوس Reactor. این محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - در زیر رده محصولات «Omen» - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - اچ پی قرار دارند.

هدست هایی که برای ساعت ها روی گوش قرار می گیرند یا گوش را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - می پوشانند معمولاً موجب احساس ناراحتی، گرم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - شدن و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - یا عرق کردن گوش می شوند. هدست جدید اچ پی وعده حل این مشکل را می دهد، حتی اگر کاربر بخواهد تمام روز از آن استفاده کند.

هدست مورد بحث برخلاف بسیاری از نمونه های عرضه شده توسط سایر تولید کنندگان از هیچ فن یا ژل های خنک کننده بهره نمی برد، بلکه بر اساس پتنت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویژه اچ پی طراحی شده که از روش مبتنی بر خنک کننده ترمو الکتریک (TEC) بهره می برد. به دلیل همین پتنتِ ثبت شده انتظار عرضه نمونه های مشابه توسط سایر تولید کنندگان را نداشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان

خنک کننده ترمو الکتریک قطعه ای است که گرما را با مصرف انرژی الکتریکی، بسته به جهت جریان از یک طرف دستگاه به طرف دیگر انتقال می‌دهد. از مدت ها قبل این قطعه به منظور خنک کردن پردازنده ها در بسیاری از کامپیوترها و نیز در برخی از یخچال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - های ویژه خودرو به کار می رفته ولی به نظر می رسد این اولین بار است که برای خنک سازی یک هدست به کار می رود.

بنا بر اعلام اچ پی، 46 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - درصد از گیمرها از گرما و ناراحت بودن هدست های گیمینگ گله مند هستند. این کمپانی همچنین اعلام کرده کاربر می تواند قابلیت خنک سازی را از طریق نرم افزار «Omen Command Center» کنترل کند.

علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - بر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - این قابلیت پخش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - صدای 7.1 کاناله فراگیر، پشتیبانی از استاندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - صدای «DTS Headphone» و نور پردازی RGB برای هدست گیمینگ Mindframe در نظر گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده. تمامی این امکانات به لطف یک درگاه USB فراهم می شود و این گجت همچنین با گوشی های موبایل نیز کار می کند.

اچ پی قیمت هدست گیمینگ Mindframe جدید را مشخص نکرده، البته اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده که از سال 2019 روانه بازارها خواهد شد.

کیبورد گیمینگ Sequencer

اگر در بازی ها میلی ثانیه ها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - نیز برایتان مهم است، کیبورد جدید به کارتان می آید. کیبورد گیمینگ Sequencer از کلیدهای مکانیکی به همراه حسگرهای اپتیکال بهره می برد. کیبوردهای مکانیکی معمول به واسطه اتصال دو تکه فلز به یکدیگر فرمان فشرده شدن یک کلید را ارسال می کنند. ولی محصول اچ پی از فناوری جالبی بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان

این کیبورد به واسطه قطع شدن نوری که در اثر فشرده شدن کلید اتفاق می افتد عمل می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - بنا بر ادعای اچ پی کیبورد گیمینگ Sequencer زمان پاسخ دهی 10 برابر سریعتر از کلیدهای مبتنی بر اتصال فلزی را دارد. این محصول با قیمتی 179 دلاری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - و از خرداد تا تیر ماه روانه بازار می شود.

ماوس گیمینگ Reactor

اچ پی همچنین از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - کلیدهای اپتیکال در 2 کلیک اصلی ماوس جدید خود بهره برده. علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - این ماوس رآکتور به حسگر اپتیکال 16 هزار dpi مجهز شده و قابلیت هایی برای تنظیمات شخصی آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان

قابلیت جالب دیگر ماوس رآکتور کابل مجهز به روکش آلومینیومی آن است که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صایین قلعه استان زنجان - به این ترتیب کابل همواره مسطح قرار گرفته و پیچ و تاب نمی خورد. اچ پی قیمت 79 دلاری را برای این ماوس در نظر گرفته است و از خرداد تا تیر ماه آن را روانه بازارها خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone