🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36195.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تبلیغ خلاقانه‌‌ برای پرچمداران ایسوس؛ لباسی متشکل از ۸۹ گوشی [تماشا کنید]

به تازگی یک هنرمند معروف با همکاری یک تیم تبلیغاتی کارکشته، تبلیغ خلاقانه‌ای برای پرچمداران ایسوس یعنی ذنفون 5 و ذنفون 5 زد تهیه کرده‌اند. در این ویدیو هنرمند یاد شده با پوشیدن لباسی متشکل ...

به تازگی یک هنرمند معروف با همکاری یک تیم تبلیغاتی کارکشته، تبلیغ خلاقانه‌ای برای پرچمداران ایسوس یعنی ذنفون 5 و ذنفون 5 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زد تهیه کرده‌اند. در این ویدیو هنرمند یاد شده با پوشیدن لباسی متشکل از این گوشی‌ها سعی می‌کند، حرکات جالبی را مقابل چشمان مخاطبین به نمایش بگذارد.

همانطور که می دانید سری ذنفون 5 شامل ذنفون 5، ذنفون 5 زد و ذنفون 5 لایت یا Q می‌شود که تمامی ‌آنها در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل سال گذشته معرفی شدند.

این شخص سعی کرده با پوشیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - لباسی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - متشکل از ۸۹ گوشی ذنفون، ظاهری عجیب را برای حود به ارمغان آورد و در این زمینه موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بوده است چرا ویدیوی تبلیغاتی یاد شده هم اکنون توانسته نظر مخاطبین را به خود جلب کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان

با اینکه بازیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و هنرمند این ویدیوی تبلیغاتی اهل ایالات متحده‌ی آمریکاست اما هنوز مشخص نشده که بالاخره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این دو موبایل قرار است به بازار‌های مختلف این کشور عرضه شود یا خیر اما به تازگی سایت آمازون آمریکا به پیش فروش ارزانترین مدل از خانواده‌ی ذنفون‌ 5 پرداخته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و قرار است ذفنون 5 لایت (تنها موبایل این خانواده که بریدگی نمایشگر ندارد) را تا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تیر ماه برای مشتریانش بفرستد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان

دو مدل دیگر یعنی ذنفون 5 و ذنفون 5 زد در بالای نمایشگرشان بریدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارند و از نظر ظاهری بسیار بهم شبیه‌اند. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بزرگترین تفاوت این موبایل سخت افزار به کار رفته در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آنهاست چرا که ذنفون 5 زد از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد در حالی که در ذنفون  5 یک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و ۶ گیگابایت رم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تعبیه شده است.

علاوه بر این پرچمداران ایسوس با استفاده از هوش مصنوعی سعی می‌کنند کاربران را به عکسبرداران بهتری تبدیل کنند. علاوه بر این هوش مصنوعی موجود در این سری موبایل سعی می‌کند در زمان مورد نیاز، کارایی آن را ارتقا داده و سعی می‌کند در مسائل مختلف نظیر گیم، تجربه بهتری برای کاربر رقم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone