🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36198.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی HP از لپ تاپ Omen 15 با گرافیک GTX 1070 و نمایشگر 4K

HP با رونمایی از نسخه به روز شده لپ تاپ Omen 15 نشان داده قصد واگذاری حوزه گیمینگ به رقبایی نظیر ایسوس و MSI را ندارد. به روزرسانی های این دستگاه شامل کیس باریکتر، کاهش چشمگیر ...

HP با رونمایی از نسخه به روز شده لپ تاپ Omen 15 نشان داده قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - واگذاری حوزه گیمینگ به رقبایی نظیر ایسوس و MSI را ندارد.

به روزرسانی های این دستگاه شامل کیس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - باریکتر، کاهش چشمگیر حاشیه های نمایشگر و توان محاسباتی بیشتر به لطف پردازشگر گرافیکی انویدیا است.

کیس لپ تاپ Omen 15 مثل مدل قبلی دارای طراحی «جت جنگنده» با خطوط تیز و زاویه دارد قرمز در پس زمینه مشکی است که به ادعای کمپانی سازنده نسبت به مدل قبلی ۷.۴ درصد کوتاه تر و حدود ۵ درصد باریک تر شده؛ وزن دستگاه نیز بر اساس مدل کارت گرافیک بین ۲.۲ و ۲.۴ کیلوگرم متغیر است. تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندرانمهم ترین تغییر اعمال شده در مدل جدید کاهش ۶۵ درصد از حاشیه دو طرف نمایشگر و ۳۵ درصد از حاشیه های بالا و پایین آن است. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - گزینه های در نظر گرفته شده برای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی شامل رزولوشن های 1080p و 4K با نرخ رفرش 60Hz و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - 1080p با نرخ رفرش قابل توجه 144Hz است. برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - مدل های لپ تاپ Omen 15 به لطف فناوری G-SYNC انویدیا گیم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - پلی بازی را به مراتب روانتر اجرا خواهند کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران
مقایسه مدل قبلی (سمت چپ) و مدل جدید Omen 15

همانطور که انتظار می رفت HP محصول جدید خود را به چیپست نسل هشتم اینتل مجهز کرده که در مدل های شش و چهار هسته ای از راه میرسند. از نظر کارت گرافیک نیز Omen 15 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - از سری GTX 1070 Max-Q بهره می برد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - که نسبت به نسل قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - مدل ارتقا پیدا کرده و نوید پردازش روانتر را به همراه میاورد. مدل پایه به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی M.2 SSD و ۱ ترابایت هارد مجهز شده اما با پرداخت هزینه بیشتر از ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه M.2 SSD و ۱ ترابایت هارد بهره مند خواهید شد.

کمپانی سازنده برای بهینه سازی تهویه سراغ فن های خنک کننده FDB با پره های بزرگتر رفته که دوام بالا و نویز کم از مزایای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - آنها به شمار می رود. تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران

یکی از قابلیت های Omen 15 استریم بازی روی دستگاه هایی است که توان پردازشی بالایی ندارند. این قابلیت برای نخستین بار در این دستگاه عرضه شده اما - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - HP قصد به کارگیری آن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - در مدل های آتی را نیز دارد.

این لپ تاپ از هفتم مرداد ماه به بازار عرضه می شود و خریداران برای مدل مجهز به پردازشگر گرافیکی GTX 1050Ti باید ۹۷۹ دلار و برای مدل بهره مند از GTX 1070 Max-Q و نمایشگر 4K - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - باید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - ۱۶۹۹ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مازندران استان مازندران - دلار بپردازند.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به لپ تاپ میت بوک اکس پرو هواوی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone