🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36206.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوشی های نوکیا ۵.۱، نوکیا ۳.۱ و نوکیا ۲.۱ معرفی شدند

گوشی های نوکیا ۵.۱، نوکیا ۳.۱ و نوکیا ۲.۱ معرفی شدند. شرکت HMD Global که مجوز تولید گوشی های نوکیا را در اختیار دارد سال گذشته سه موبایل اندرویدی با این برند را معرفی کرد. از ...

گوشی های نوکیا ۵.۱، نوکیا ۳.۱ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - و نوکیا ۲.۱ معرفی شدند. شرکت HMD Global که مجوز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - تولید گوشی های نوکیا را در اختیار دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - سال گذشته سه موبایل اندرویدی با این برند را معرفی کرد. از آنجا که فروش این محصولات طبق انتظارات بود HMD Global بر آن شد که امروز نیز چند موبایل اقتصادی و میان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - رده تازه را به گروه تولیداتش بیافزاید و حتی برخی قابلیت های دستگاه های پریمیم را هم از طریق همین گوشی های نوکیا ی نسبتا ارزان قیمت در اختیار مشتریانش قرار دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان

نوکیا ۵ که سال قبل توسط HMD Global معرفی شد محصولی میان رده به شمار می رود و امسال هم تفاوتی در نسخه به روز شده آن از این لحاظ به چشم نمی خورد. نسخه جدید این گوشی که نوکیا ۵.۱ نام دارد به امکاناتی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - نظیر نمایشگر ۵.۵ اینچی +HD (با نسبت تصویر ۱۸:۹ و تراکم پیکسلی 443ppi) مجهز است و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - سنسور اثر انگشت آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - به تصمیم شرکت سازنده به قسمت پشت دستگاه انتقال یافته است. قلب تپنده این موبایل نیز یک چیپست مدیاتک دو گیگاهرتزی با دو یا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - سه گیگابایت رم است و ۱۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده.

امسال نسخه جدید از موبایل نوکیا ۵ یک آپشن رنگی مسی هم دارد که در کنار دو رنگ آبی و مشکی مات سابق به بازار عرضه می شوند. نوکیا ۵.۱ همانطور که انتظارش می رود حس و ظاهری اندک ارتقاء یافته نسبت به نسخه پیشین خود دارد و همان بدنه آلومینیومی و شیشه همراه با انحنای خود را حفظ کرده  است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان

شرکت سازنده همچنین آنتن این دستگاه را به راس و قسمت تحتانی آن انتقال داده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - تا دیگر مشکلی از بابت آنتن دهی دستگاه وجود نداشته باشد. در بخش پشتی بدنه این موبایل نیز حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ارتقاء یافته به چشم می خورد که البته یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی واید نیز برای گرفتن سلفی و برقراری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - تماس های تصویری آن را همراهی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان

موبایل نوکیا ۵.۱ اوایل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - تیرماه با قیمت ۱۸۹ یورو یا ۲۱۸ دلار (برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - مدل بهره مند از رم ۲ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت) به بازار عرضه می شود و قیمت تعیین شده برای نسخه بهره مند از رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - نیز ۲۵۲ دلار قیمت گذاری شده است.

نوکیا ۳.۱

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان

در کنار این محصول اما شرکت HMD نسخه های به روز شده از نوکیا ۲ و نوکیا ۳ را هم معرفی کرد. طبق اعلام این کمپانی نوکیا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - ۳ تا به امروز موفق ترین اسمارت فون معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - شده توسط این شرکت بوده است و انتظار می رود که نوکیا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - ۳.۱ نیز این موفقیت را تکرار کند. محصول جدید به یک نمایشگر ۵.۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - اینچی اچ دی با نسبت تصویری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۸:۹ مجهز است و توان پردازشی اش را از یک چیپست ۱.۵ گیگاهرتزی مدیاتک می گیرد و ۲ یا سه گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم برایش در نظر گرفته شده است.

البته باید اشاره کنیم که نسخه اولیه این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - موبایل به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - دوربین اصلی ۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - مگاپیکسلی مجهز بود با این همه HMD تصمیم گرفته که نسخه جدید را به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ارتقاء دهد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی واید نیز در بخش جلویی دستگاه تعبیه نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان

نوکیا ۳.۱ نیز درست مانند نوکیا ۵.۱ از اندروید وان بهره می گیرد و در نتیجه به صورت ماهانه تا سه سال آپدیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - امنیتی دریافت خواهد کرد. نوکیا ۳.۱ قرار است که همین ماه با قیمت ۱۶۰ دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - برای مدل بهره مند از رم ۲ و حافظه داخلی ۱۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - گیگابایتی عرضه شود و برچسب قیمیتی تعیین شده برای نسخه بهره مند از رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن نیز ۱۹۵ دلار است.

نوکیا ۲.۱

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان

اما آخرین محصول معرفی شده توسط HMD نوکیا ۲.۱ است که شباهت زیادی هم به نسخه قبلی خود دارد. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که تا دو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - روز انرژی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - مورد نیاز آن را فراهم خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - کرد. HMD در کنار ارتقاء باتری این موبایل ابعاد کلی آن را هم در حدود ۲۰ درصد افزایش داده و حالا نوکیا ۲.۱ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی اچ دی بهره می گیرد و چیپست سریع تر اسنپدراگون ۴۲۵ برایش در نظر گرفته شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان

۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که البته تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - ۴ گیگابایت آن قابل استفاده خواهد بود. نوکیا ۲.۱ از اندروید اوریو گو بهره می گیرد و به همین خاطر اپ های بومی گوگل در آن فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - کمتری را اشغال می کنند. البته اشاره کنیم که پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است تا در صورت نیز فضای ذخیره سازی آن را بالا ببرید. این موبایل قرار است با قیمت ۱۱۵ دلار عرضه شود و در ابتدای امر صرفا در بازار های نوظهور موجود خواهد بود. با در نظر داشتن قیمت مناسب و امکانات منطقی گوشی های نوکیا انتظار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - می رود که با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کامیاران استان کردستان - استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone