🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36204.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

برند برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ از سوی فوربس اعلام شد

نشریه‌ی فوربس طبق سنت هر ساله‌ی خود لیستی از با ارزشترین برند‌های دنیا در سال اخیر منتشر کرده است. اینکه ۵ برند برتر این لیست، به صنعت تکنولوژی و فناوری تعلق دارند مسئله‌ی عجیبی نیست ...

نشریه‌ی فوربس طبق سنت هر ساله‌ی خود لیستی از با ارزشترین برند‌های دنیا در سال اخیر منتشر کرده است. اینکه ۵ برند برتر این لیست، به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - صنعت تکنولوژی و فناوری تعلق دارند مسئله‌ی عجیبی نیست اما تغییر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - جایگاه و پیشرفت برخی شرکت‌ها می‌تواند برای بسیاری از دوستداران تکنولوژی جالب باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

بر اساس این لیست، شرکت چند بُعدی آمازون موفق شده، غولی به نام کوکاکولا را که در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - جای جای دنیا، بیلبورد های تبلیغاتی‌اش به چشم می‌خورد کنار بزند و به جمع پنج برند برتر دنیا وارد شود. اگر به تاریخچه و روند فعالیت این دو شرکت توجه کنید، متوجه خواهید شد که آمازون موفق شده ماموریتی غیر ممکن را به سرانجام برساند. کوکاکولا در سال۱۸۹۲ تاسیس شده و اکنون محصولاتش را به بیش از ۲۰۰ کشور جهان می‌فرستد در حالی که سایت خرده فروشی آمازون در سال ۱۹۹۴ آغاز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - به کار نموده و تنها طی ۲۴ سال توانسته به یک امپراطوری عظیم تبدیل شود.

طبق محاسبات نشریه‌ی یاد شده، برند اپل ۱۸۲.۸ میلیارد دلار ارزش دارد و این رقم نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - به سال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - گذشته ۸ درصد افزایش یافته است. به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - همین دلیل اپل موفق شده عنوان برند برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ را از آن خود کند. با اینکه سامسونگ گوشی‌های بیشتری از اپل به بازار جهانی عرضه کرده اما ۸۷ درصد سود این صنعت از آن کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

گوگل با اینکه موفق شده ارزش برند خود را ۳۰ درصد بالا ببرد اما با ارزش کلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۳۲ میلیارد دلار هنوز برند دوم این لیست به شمار می‌رود. پس از این دو شرکت، مایکروسافت با ارزش برند ۱۰۴.۹ میلیارد دلار، فیسبوک با ارزش برند ۹۴.۸ میلیارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - دلار و آمازون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - با ارزش برند ۷۰.۹ میلیارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - دلار رتبه‌های بعدی این لیست را به خود اختصاص داده‌اند.

لیست نشریه‌ی فوربس بر اساس درآمد سه سال اخیر برندها تهیه شده است. پس از آن نشریه یاد شده تلاش کرده تا میانگین نسبت قیمت به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - درآمد مربوط به همین سال را برای هر برند محاسبه کند. این نسبت با تقسیم کردن قیمت سهام یک شرکت بر درآمدش برای هر سهم به دست می‌آید و راه مناسبی برای محاسبه‌ی ارزش سهام کمپانی‌ها به شمار می‌رود. البته باید در نظر داشت که کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی همواره از نسبت قیمت به درآمد بالایی برخوردارند.

 

تماشا کنید: ویدیو‌های تبلیغاتی جدید اپل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone