🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36203.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

عکس‌هایی از موتورولا وان پاور پیش از رونمایی لو رفت؛ بازهم تقلید از آیفون 10

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا هم به دنبال تولید و عرضه‌ی تلفن هوشمند جدیدی است که بسیار به آیفون 10 اپل شباهت دارد. این موبایل که موتورولا وان پاور نام دارد، قسمتی از پروژه‌ی اندروید ...

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا هم به دنبال تولید و عرضه‌ی تلفن هوشمند جدیدی است که بسیار به آیفون 10 اپل شباهت دارد. این موبایل که موتورولا وان پاور نام دارد، قسمتی از پروژه‌ی اندروید وان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان - گوگل بوده و از به روز رسانی‌هایی نرم‌افزاری منحصر به فردی بهره خواهد برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان

به تازگی عکسی از این موبایل منتشر شده که نشان می‌دهد موتورولا وان پاور از یک نمایشگر تقریباً بدون حاشیه بهره می‌برد و به مانند آیفون 10 یک بریدگی در بالای صفحه‌ نمایش آن تعبیه شده است. علاوه بر این بدنه‌ی پشتی این موبایل، یک دوربین دوگانه قرار گرفته که از لحاظ ظاهری به دوربین بکار رفته در گرانترین آیفون شباهت زیادی دارد. با این تفاوت که دوربین یاد شده در گوشه‌ی راست بالای بدنه‌اش قرار دارد.

در حال حاضر مشخصاتی از این موبایل منتشر نشده و هنوز معلوم نیست که این موبایل چه زمانی معرفی یا عرضه خواهد شد اما این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان - گوشی در واقع دومین موبایل موتورولا از پروژه‌ی اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان - وان به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان - شمار می‌رود. اولین موبایل اندروید وان کمپانی موتورلا موتو X4 بود که سال گذشته به بازار عرضه شد. علاوه بر این گزارش شده که به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان - احتمال قوی سری موتو X دیگر ادامه نخواهد دشت چرا که پروسه‌ی تولید موتو X5 کنسل شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان

نکته جالب اینجاست که در ابتدای نام گوشی یاد شده، کلمه‌ی موتو به چشم نمی‌خورد اما هنوز نام این محصول توسط موتورولا تایید هم نشده است. با این حال به نظر می‌رسد شرکت تولید کننده‌ی موبایل‌های هوشمند موتورولا و کمپانی مادرش لنوو پس از عرضه‌ی موبایل‌هایی از سری موتو G6 و موتو E5 هنوز هم سال شلوغی را در پیش دارند.

علاوه بر وان پاور، موتورلا رسماً اعلام کرده که موبایل میان رده‌ی موتو Z3 Play را در روز شانزدهم خرداد ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان - معرفی خواهد کرد و به تازگی اولین تصاویر زنده‌ی رسمی این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کنگاور استان کردستان - گوشی نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

 

تماشا کنید: ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا موتو Z2 فورس ادیشن

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone