🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36205.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دومین پرواز مبتنی بر موتور ویرجین گلکتیک با موفقیت انجام شد [تماشا کنید]

دیروز ویرجین گلکتیک کمپانی متعلق به ریچارد برانسون دومین آزمایش پرواز مبتنی بر موتور فضاپیمای خود را با موافقت به پایان رساند. ویرجین گلکتیک یک شرکت بریتانیایی و یکی از شرکت‌های فعال در صنایع گردشگری فضایی ...

دیروز ویرجین گلکتیک کمپانی متعلق به ریچارد برانسون دومین آزمایش پرواز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مبتنی بر موتور فضاپیمای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود را با موافقت به پایان رساند.

ویرجین گلکتیک یک شرکت بریتانیایی و یکی از شرکت‌های فعال در صنایع گردشگری فضایی است که زیرمجموعه گروه ویرجین به حساب می آید.

این پرواز بر فراز بیابان موهاوی، در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جنوب غربی ایالات متحده انجام شده بود و فضاپیمای «VSS Unity» موفق شد تنها 54 روز پس از آزمایشی که در آن برای اولین بار موتورهایش روشن شد، با موفقیت پرواز کرده و به زمین باز گردد.

پرواز  اخیر یک آزمایش مبتنی بر موتور موفق دیگر برای ویرجین گلکتیک به حساب می آید. اکنون تقریباً 4 سال پس از پرواز نسخه قبلی این فضاپیما که به سقوط و کشته شدن یک خلابان و مجروح - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شدن خلبان دیگر منجر شد، می گذرد. به این ترتیب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می توان گفت که با هر آزمایش جدید، ویرجین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گلکتیک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یک گام دیگر به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سفرهای فضایی توریستی نزدیک تر می شود.

این شرکت برخلاف دیگر کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های فضایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قبیل «اسپیس اکس» و «بلو اوریجین» پروازهایش را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بدون استفاده از راکت های معمولی و از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - زیر بال های یک هواپیمای در حال پرواز آغاز می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این بار هنگامی که هواپیمای حامل فضاپیما به ارتفاع 45 هزار و 600 پایی (در حدود 13 هزار و 900 متری) رسیده، VSS Unity از آن جدا شده تا صعود خود را ادامه دهد.

در آزمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اخیر، فضاپیما حامل دو خلبان بوده و به ارتفاع بیش از 35 کیلومتری زمین رسیده و موفق شده به 1.9 سرعت صوت دست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یابد. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در پرواز دیروز موتورهای VSS - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - Unity برای مدت 31 ثانیه کار کرده اند که البته هنوز با 60 ثانیه ای که برای سفرهای عادی نیاز است، فاصله دارد. البته در آزمایش مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هدف اصلی این بوده که فضاپیما را در سرعت مافوق صوت در شرایطی که عقب آن وزن بیشتری دارد، مورد بررسی قرار دهند.

پس از آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سفر مبتنی بر موتور قبلی، ویرجین گلکتیک صندلی های مسافری بیشتر و نیز تجهیزات اضافه تری را درقسمت انتهایی فضاپیما تعبیه کرد و همچنین مرکز گرانش VSS Unity را تغییر داد. در نهایت این فضاپیما با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - موفقیت روی زمین فرود آمد.

ویرجین گلکتیک اکنون توانسته دو پرواز مبتنی بر موتور موفق در کنار 7 پرواز موفق بدون موتور روشن را تجربه کند. هنوز مشخص نیست که چند پرواز آزمایشی مبتنی بر موتور دیگر پیش از ارسال مسافران به فضا انجام خواهد شد. کمپانی متعلق به ریچارد برانسون اکنون صدها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مشتری از پیش ثبت نام شده دارد که برای سفری 250 هزار دلاری ثبت نام کرده اند. هنگامی که امکان ارسال مسافران فراهم شود، این افراد می توانند به لبه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فضا سفر کرده و برای چند دقیقه حالت بی وزنی را تجربه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone