🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36214.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

لگو هم به دنیای واقعیت افزوده اپل می‌پیوندد

با معرفی ARKit 2 در مراسم WWDC 2018 اپل، حالا توسعه دهندگان بیشتری متمایل هستند تا محتوای خود را بر بستر واقعیت افزوده پیاده سازی کنند. واقعیت مجازی لگو یا Lego AR یکی از این ...

با معرفی ARKit 2 در مراسم WWDC 2018 اپل، حالا توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - دهندگان بیشتری متمایل هستند تا محتوای خود را بر بستر واقعیت افزوده پیاده سازی کنند. واقعیت مجازی لگو یا Lego AR یکی از این تجربه‌های جدید است که لگوهای واقعی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - را با مناظری دیجیتالی ترکیب کرده و سرگرمی جدیدی پدید می‌آورد.

با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - ساختن یک لگو واقعی، مثل میدان اسمبلی که در جریان مراسم نمایش داده شد، و نگه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - داشتن تبلت یا موبایلی که اپلیکیشن واقعیت افزوده مورد نظر را اجرا می‌کند، کل صحنه لگویی شما جان می‌گیرد. کف اتاق شما جاده کشیده می‌شود، خیابان‌ها درخت‌دار می‌شوند و ساختمان‌های دیجیتالی دیگری هم کنار ساختمان اصلی شما شکل می‌گیرد. آدم‌های لگویی کوچک در خیابان راه می‌روند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - و ماشین‌ها هم به حرکت در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - می‌آیند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان

در تجربه‌های واقعیت افزوده، کسانی که وارد بازی می‌شوند می‌توانند خانه و رستوران بسازند و حتی در اتاق نشیمن خود و حول اسباب بازی لگویی خود یک شهر مجازی کوچک خلق کنند. تا حداکثر چهار نفر می‌توانند از طریق موبایل یا تبلت خود بازی را تجربه کنند. در انتهای بازی نیز می‌توانید همه تغییرات اعمال شده روی شهر خود را ذخیره کنید و بعدا دوباره همه چیز را از سر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - بگیرید.

خبر هیجان‌انگیزتر اینکه لگو با شرکت‌ها و برندهای بسیاری مثل استار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - وارز، بتمن، هری پاتر و... قراردادهای تجاری دارد. بنابراین بعید نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - روزی که کف اتاق شما تبدیل به گاتام سیتی یا هاگوارتز شود.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هشتپر استان گیلان - تگ WWDC18 دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone