🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36199.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت تماس تصویری گروهی به واتس اپ رسید

فیسبوک در جریان برگزاری کنفرانس F8 امسال اعلام کرد که به زودی قابلیت‌های جدیدی برای واتس‌اپ از راه می‌رسند. یکی از مورد انتظارترین این قابلیت‌ها بدون شک تماس تصویری گروهی واتس اپ است که از ...

فیسبوک در جریان برگزاری کنفرانس F8 امسال اعلام کرد که به زودی قابلیت‌های جدیدی برای واتس‌اپ از راه می‌رسند. یکی از مورد انتظارترین این قابلیت‌ها بدون شک تماس تصویری گروهی واتس اپ است که از ماه‌ها پیش زمزمه ارائه آن برای این اپلیکیشن پیام‌رسان به گوش می‌رسید.

حالا به نظر می‌رسد که بعد از مدت‌ها، بالاخره انتشار قابلیت تماس ویدیویی و صوتی گروهی برای واتس‌اپ آغاز شده باشد. به گزارش اندروید پلیس بعضی کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گوشی‌های اندرویدی از ظاهر شدن گزینه تماس گروهی در میان قابلیت‌های اپلیکیشن خبر داده‌اند.

البته از چند روز پیش، کاربران iOS هم قابلیت مشابهی را دریافت کرده‌اند. کاربران اندروید برای تست مکالمه ویدیویی گروهی واتس‌اپ می‌بایست آخرین نسخه بتای اپ به شماره 2.18.162 را روی گوشی‌های موبایل خود نصب کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با این وجود، ظاهرا تمام کاربرانی که نسخه بتا را نصب می‌کنند قادر به دسترسی به این قابلیت نیستند، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بنابراین احتمال دارد که فیسبوک این خصوصیت را به شکل یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آپدیت سروری و فقط برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تعداد محدودی از کاربران اپلیکیشن منتشر کرده باشد.

اندروید پلیس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گزارش می‌دهد که در مکالمه گروهی ویدیویی واتس‌اپ نهایتا سه نفر می‌توانند شرکت داشته باشند که برای یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپ پیام‌رسان که بیشتر روی رد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و بدل کردن پیام‌های متنی متمرکز است، محدودیت معقولی به حساب می‌آید. البته شاید با ارائه نسخه کامل شاهد افزایش این تعداد به چهار نفر نیز باشیم.

در هر صورت، این خصوصیت کاربردی فعلا در مراحل آزمایشی خود به سر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌برد و مشخص - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیست که این تست تا چه مدت ادامه دار باشد. بنابراین هنوز نمی‌توان در مورد زمان انتشار آن برای نسخه نهایی اپلیکیشن زمانی تعیین کرد. شاید به‌روزرسانی بعدی اپلیکیشن زمانی باشد که بتوانیم این خصوصیت را در واتس اپ امتحان کنیم.

نکته مسلم اینجاست که در صورت ارائه این قابلیت، تماس ویدیویی گروهی ویژگی بسیار مفیدی خواهد بود که جمعیت میلیاردی کاربران واتس اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از آن استقبال خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone