🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36213.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

حکم دادگاه هلند : سامسونگ لازم نیست تا ۴ سال برای گوشی هایش آپدیت نرم افزاری بدهد

در سال ۲۰۱۶ یک سازمان غیرانتفاعی هلندی به نام Consumentenbond مدعی شد که سامسونگ بعد از عرضه تمامی تلفن‌های هوشمندش باید تا چندین سال برایشان به روز رسانی نرم افزاری بفرستد. این ارگان در راستای همین ...

در سال ۲۰۱۶ یک سازمان غیرانتفاعی هلندی به نام Consumentenbond - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - مدعی شد که سامسونگ بعد از عرضه تمامی تلفن‌های هوشمندش باید تا چندین سال برایشان به روز رسانی نرم افزاری بفرستد. این ارگان در راستای همین موضوع به دادگاه هلند شکایت کرد. حال به تازگی دادگاه هلند بعد از ۲ سال بررسی، رای قطعی خود را به نفع - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - سامسونگ صادر کرده و به شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - کره‌ای اطلاع داده که لازم نیست چنین کاری کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان

دو سال پیش این سازمان غیرانتفاعی اعلام نمود که وضعیت ارسال به روزرسانی‌های موبایل‌های سامسونگ مناسب نیست و این شرکت موظف است تا ۴ سال بعد از عرضه یک موبایل هوشمند یا دو سال بعد از خرید آن، برایش به روز رسانی نرم افزاری ارسال کند. بعد از پر شدن یک دادخواست توسط این ارگان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - هلندی، کار به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - دادگاه کشیده شد.

سامسونگ در دادگاهای اولیه مربوط به این موضوع، توضیح داد که این شرکت پس از عرضه پرچمدارانش حتی بیشتر از ۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - سال نیز آنها را آپدیت می کند اما این پشتیبانی تنها به بهترین موبایل‌هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - محدود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌شود و گوشی‌های اقتصادی و میان رده این شرکت از چنین حمایتی برخوردار نیستند. در آن زمان این دادگاه به علت پیچیدگی بیش از حد مسئله رأیی صادر نکرد اما قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - شد این موضوع در دادگاه دیگری بررسی شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان

حال دادگاه عالی هلند اعلام نموده از آنجایی که ادعای سازمان هلندی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - به «اقدام آینده» مربوط می‌شود، نمی‌توان آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - را قبول کرد و به نفع سامسونگ رای داد. هم اکنون این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - در هلند تا دو سال پس از فروش تمامی مدل‌هایش، برایشان به روز رسانی نرم افزاری می‌فرستد. این کمپانی کره‌ای مدعی شده که پیش از عرضه‌ی آپدیت برای موبایل‌هایش، سعی می‌کند آنها روی تمامی این مدل‌ها تست کند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

سخنگوی ارگان غیر انتفاعی هلندی پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - با خبر شدن از تصمیم داد نا امیدانه خاطر نشان نمود:

«با شکایت از سامسونگ، این ارگان موفق شده که دستاوردی کسب کند و این کمپانی کره‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - را مجبور کند که اطلاعات بیشتر و دقیقتری در این زمینه به کاربران ارائه دهد.»

 

تماشا کنید: سامسونگ کیفیت نمایشگر گلکسی J6 را به رخ می کشد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone