تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20277.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرویس‌ پرداخت قبض به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

پیش از این با سرویس‌های پرداختی از طریق سوپر اپ اسنپ امکان شاٰرژ سیم کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی برای کاربران فراهم شده بود و حالا سرویس پرداخت قبض به این اپلیکیشن اضافه شده است. ...

پیش از این با سرویس‌های پرداختی از طریق سوپر اپ اسنپ امکان شاٰرژ سیم کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی برای کاربران فراهم شده بود و حالا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - سرویس پرداخت قبض به این اپلیکیشن اضافه شده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - است. سوپر اپ اسنپ با گسترده‌تر کردن سرویس‌های پرداختی خود درصدد است تا بخش دیگری از نیازهای کاربران خود را هم برآورده کند.

شاید نام برند اسنپ در ذهن بسیاری از ما هنوز با تاکسی اینترنتی گره خورده باشد، اما اسنپ مدت‌هاست که پا به مسیر دیگری گذاشته و با تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران حکم یک ابزار همه‌کاره را دارد. سوپر اپلیکیشن‌ها در دنیای امروز جای مهمی در زندگی روزمره‌ی افراد پیدا کرده‌اند چرا که با استفاده از این اپلیکیشن‌های جامع و خدمات متنوع‌شان، نیاز به مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز ارائه‌ی خدمات و همینطور نصب چندین و چند اپلیکیشن برای انجام کارهای روزمره به صورت اینترنتی را از بین رفته است.

پیش از این سوپر اپ اسنپ دو سرویس پرداختی برای شارژ سیم کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی ارائه کرده بود و حالا پرداخت قبض خدمت جدید این اپلیکیشن است. با استفاده از سرویس شارژ سیم‌کارت و خرید بسته اینترنت شما می‌توانید هر جا و هر زمان سیم کارت خود را با سوپر اپ اسنپ شارژ کنید یا بسته اینترنت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - بخرید. اگر کاربر یکی از اپراتورهای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - ایرانسل، همراه اول، رایتل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - یا آذرتل هستید، برای خرید شارژ سیم‌کارت کافی است در اپلیکیشن اسنپ گزینه «شارژ سیم‌کارت» و برای خرید اینترنت گزینه «بسته اینترنت» را انتخاب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - کنید و با وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور به آسانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - عملیات پرداخت را انجام دهید.

حالا در سوپر اپ اسنپ با انتخاب سرویس «پرداخت قبض» می‌توانید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - راحتی تمام قبوض خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - را آنلاین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - پرداخت کنید. هم از طریق اسکن بارکد روی قبض و هم وارد کردن شناسه قبض، پرداخت ساده‌ی دو مرحله‌ای انجام می‌شود. با سرویس پرداخت قبض می‌توانید قبض‌های آب، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - برق، گاز، تلفن ثابت، جریمه و عوارش شهرداری را پرداخت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone