🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32150.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دادستان تهران: سایت‌های منتشر کننده آگهی‌های مجرمانه فیلتر می‌شوند

دادستان تهران با تاکید بر احراز هویت آگهی دهندگان در سایت‌های فروش آنلاین، خبر داد در صورتیکه دادستانی از انتشار آگهی‌های مجرمانه در سایت‌های خرید و فروش آنلاین مطمئن شود، سایت‌ را فیلتر خواهد کرد. ...

دادستان تهران با تاکید بر احراز هویت آگهی دهندگان در سایت‌های فروش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان - آنلاین، خبر داد در صورتیکه دادستانی از انتشار آگهی‌های مجرمانه در سایت‌های خرید و فروش آنلاین مطمئن شود، سایت‌ را فیلتر خواهد کرد.

«عباس جعفری دولت آبادی» دادستان عمومی و انقلاب تهران آخرین وضعیت پرونده‌های قضایی را در گفت‌وگو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان - با برنامه پارک شهر رادیو تهران تشریح کرد. وی درخصوص اینکه چند روزی است موضوع سایت‌هایی مثل «دیوار» و «شیپور» مطرح شده، گفت:

«آنچه که دادستانی با آن مخالفت دارد ورود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان - استارت‌آپ ها به فعالیت‌هایی است که می‌تواند مجرمانه تلقی شود مانند اموالی که فروخته می‌شود اما این اموال مالکان واقعی ندارد.»

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان

به گفته دولت آبادی مدیران باید توجه داشته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان - باشند که اگر اجازه می‌دهند مالی به فروش برسد یا آگهی منتشر شود، باید حتماً پاسخگو باشند. او می‌گوید کسب و کار در فضای مجازی، مجاز است اما احراز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان - هویت نیز مهم است و سایت ‌هایی که بدون توجه به احراز هویت این اقدامات را انجام می‌دهند باید پاسخگو باشند:

«بسیاری از متهمان از این بستر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ملایر استان همدان - استفاده می‌کنند که با انتشار آگهی‌ها کارهای غیرقانونی انجام دهند. ما برایمان هویت مهم است و اشکالی که وجود دارد این است که هویت‌ها شناخته شده نیست.»

وی گفت دادستانی موضوع را ارجاع داده‌ است تا بررسی شود و اگر به نتیجه برسد که مجرمانه است، این سایت‌ها حتماً فیلتر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رزین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من در مورد خرابی مایکروفر بلک اند دکر MZ2020P-B5 اطلاعاتی دارم. یکی از مشکلات رایج این مایکروفر، نیروی مایکروویو کم است. برای رفع این مشکل، شما می توانید کابل برق را چک کنید و اگر خراب است آن را تعویض کنید. همچنین، می توانید تیوپ های مایکروویو را نیز بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تعویض کنید.

در شهر ملایر منطقه شکیبا، شما می توانید به سرویس مایکروویو در منطقه مراجعه کنید. یکی از بهترین خدمات در این زمینه، سرویس مایکروویو اوج سازان است که در خیابان شهید کشوری، نرسیده به پل بزرگ، واقع شده است. تعمیرکاران این مرکز با تجربه و آگاهی کافی در زمینه تعمیرات مایکروویو هستند و می توانند مشکلات شما را با افتخار برطرف کنند.

امیدوارم که این اطلاعات به شما کمک کرده باشد. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone