🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32156.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین پاناسونیک لومیکس FZ1000 II معرفی شد؛ سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و ثبت ویدیوهای 4K

پاناسونیک با معرفی دوربین دیجیتال لومیکس FZ1000 II بعد از مدت ها سراغ به‌روزرسانی FZ1000 رفته است. دوربین بریج لومیکس FZ1000 II از نظر سهولت استفاده شبیه مدل های Point & Shoot است که تنظیمات نوردهی و فوکوس را ...

پاناسونیک با معرفی دوربین دیجیتال لومیکس FZ1000 II بعد از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدت ها سراغ به‌روزرسانی FZ1000 رفته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است.

دوربین بریج لومیکس FZ1000 II از نظر سهولت استفاده شبیه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدل های Point & Shoot است که تنظیمات نوردهی و فوکوس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به صورت خودکار انجام داده و تنها فشردن کلید شاتر بر عهده کاربر قرار می گیرد. مدل جدید با سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی فوق حساس CMOS و لنزی با قابلیت زوم ۱۶ برابری همراه شده است.

این دوربین با قیمت ۸۹۸ دلار روانه بازار می شود

هرچند بدنه این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دوربین شبیه مدل های DSLR است اما لنز آن قابل تعویض نیست. با این حال امکان ضبط ویدیوهای 4K را با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قیمتی به مراتب کمتر از مدل های بدون آینه و DSLR به ارمغان می آورد.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان

یکی از ویژگی های شاخص لومیکس FZ1000 II قرار گرفتن حسگر یک اینچی CMOS در کنار لرزشگیر تصویر اپتیکال ۵ محوره و لنز لایکا DC Vario-Elmarit است که فاصله کانونی ۲۵ تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۴۰۰ میلی متری را فراهم می آورد. این لنز بزرگ با گشودگی دیافراگم f/2.8-4، پوشش زوایای واید تا تله فوتو و گستره ایزوی ۱۲۵ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا ۱۲۸۰۰ نور قبل توجهی را جذب کرده و با حداقل خطای رنگی و اعوجاج به ثبت تصاویر با کیفیت در محیط های با نور کم کمک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می کند.

شاتر مکانیکی دوربین پاناسونیک قابلیت تصویربرداری با سرعتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بین ۱/۴۰۰۰ ثانیه تا ۶۰ ثانیه را دارد. این بازه برای شاتر الکترونیکی هم بین ۱/۶۰۰۰۰ تا یک ثانیه است. ثبت پیاپی تصاویر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بسته به رزولوشن انتخابی با نرخی بین ۲ تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۳۰ فریم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ثانیه صورت خواهد گرفت. لومیکس FZ1000 II علاوه بر فلاش داخلی به درگاه اتصال فلاش خارجی هم مجهز شده است.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهانعکاسان با استفاده از محصول جدید پاناسونیک قادر به فیلمبرداری Full HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هستند اما این میزان در رزولوشن 4K - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به حدود ۱۰۰ مگابیت در ثانیه با نرخ ۲۹.۹۷ فریم بر ثانیه محدود می شود. ضمنا طول این ویدیوها از ۳۰ دقیقه فراتر نمی رود. دوربین به میکروفون داخلی مجهز شده اما برای ثبت صدای با کیفیت بالاتر می توان از میکروفون های مستقل نیز استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های لومیکس FZ1000 II باید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به منظره یاب الکترونیکی با پوشش صد در صدی، نمایشگر ۳ اینچی از نوع LCD، پشتیبانی از کارت حافظه و شبکه های وای‌فای اشاره کرد. درگاه های اتصال هم شامل میکرو HDMI و میکرو USB 2.0 خواهد بود. پاناسونیک این محصول را به زودی و با قیمت ۸۹۸ دلار روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوربانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شما آدریان خمینی شهر سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در آدریان شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone