🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32148.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اسنپدراگون X55 رسما معرفی شد؛ نسل دوم چیپ مودم 5G کوالکام

کوالکام دقایقی پیش نسل دوم چیپ های مودم 5G خود را معرفی کرد تا رقابت برای ایجاد شبکه های دیتای سریع تر که انتظار می رود اواخر سال جاری میلادی راه اندازی گردند، داغ تر ...

کوالکام دقایقی پیش نسل دوم چیپ های مودم 5G خود را معرفی کرد تا رقابت برای ایجاد شبکه های دیتای سریع تر که انتظار می رود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - اواخر سال جاری میلادی راه اندازی گردند، داغ تر شود.

کوالکام که عنوان بزرگ ترین تامین کننده چیپ موبایل در دنیا را دارد ابراز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - امیدواری کرده که این چیپ مودم 5G با نام اسنپدراگون X55 که جایگزین مودم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - X50 شده تا پایان امسال در شمار زیادی از تلفن های هوشمند به کار گرفته شود. گفتنی است شرکت های چینی تولید کننده موبایل از قبیل شیائومی سال گذشته نسل اول چیپ مودم 5G کوالکام را به صورت محدود در محصولاتشان استفاده کردند و حالا امید می رود که نسل دوم این چیپ مودم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - 5G یعنی اسنپدراگون X55 به صورت انبوه در محصولات موبایلی به کار گرفته شود.

چین و کره در بهار سال جاری شبکه های 5G خود را راه اندازی میکنند

این چیپ مودم 5G در حالی معرفی می شود که سامسونگ (بزرگ ترین سازنده تلفن هوشمند در دنیا) فردا در نظر دارد از خانواده پرچمدار گلکسی اس 10 خود رونمایی کند. سامسونگ و کوالکام در ماه دسامبر از همکاری هایشان برای عرضه یک گوشی 5G خبر دادند و حالا تحلیلگران اعلام داشته اند که سامسونگ فردا از نسخه 5G پرچمدار خود نیز رونمایی می کند.

چیپ مودم 5G کوالکام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - قرار است وارد بازاری بسیار شلوغ شود. برای مثال هواوی که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - سومین تولید کننده بزرگ موبایل در دنیا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - محسوب می شود ماه گذشته اعلام کرد که چیپ مودم 5G مختص به خود را ساخته و قصد دارد که از آن در گوشی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - های تولیدی اش استفاده نماید.

سامسونگ هم یک چیپ مودم 5G به نام اگزینوس ۵۱۰۰ دارد که از آن در بسیاری گوشی های تولیدی خود استفاده می کند. شرکت تایوانی مدیاتک نیز اخیرا موفق به ساخت چیپ مودم 5G شده و اینتل هم خبر داده که محصول اختصاصی خود را تا نیمه دوم سال به بازار عرضه می کند.

در عین حال اما کره و چین قصد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - دارند که شبکه های 5G خود را تا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - بهار امسال راه اندازی کنند و برخی اپراتورهای امریکایی نیز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - اند که تا اواخر امسال ارتباطات 5G را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مشهد استان خراسان - در اختیار کاربرانشان می گذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone