🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32151.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دبیر کمیته فیلترینگ: اسیر برجام تلگرامی شدیم؛ باید در فضای مجازی با دشمن بجنگیم

«جواد جاویدنیا»، معاون دادستان کشور در امور فضای مجازی در اظهار نظرهای اخیر خود عموماً از لزوم بسته شدن شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی گفته و از فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام دفاع کرده است. او در گفتگوی ...

«جواد جاویدنیا»، معاون دادستان کشور در امور فضای مجازی در اظهار نظرهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - اخیر خود عموماً از لزوم بسته شدن شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی گفته و از فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام دفاع کرده است. او - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - در گفتگوی رسانه‌ای اخیر خود اما تاکید کرده که این موضع‌گیری او بخاطر تعالی جوانان کشور بوده و امیدوار است که صنعت IT کشور هم مانند صنعت نفت ما یک صنعت ملی شود. جاویدنیا فضای مجازی کنونی را میدان جنگی می‌داند که باید سربازان آموزش دیده در آن حضور داشته باشند.

جاویدنیا در گفتگو با همشهری گفته که رسانه‌ها بسیاری از حر‌ف‌های او را فیلتر می‌کنند تا صدایش شنیده نشود و صرفا به بازنشر نظرات او درباره فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام می‌پردازند. او ضمن ابراز این گلایه نسبت به چرایی موضع‌گیری خود نسبت به این شبکه‌ها چنین توضیح داده است:

«اهل هیچ جناحی نیستم و دلم برای مملکت می‌سوزد برای همین حرفم را می‌زنم حتی اگر به نفع خودم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - نباشد. حضور در شبکه‌های مجازی خوب است به شرط اینکه شرایط جنگی کنونی را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - در نظر گرفت و سربازان آموزش دیده‌ای برای مبارزه با دشمن را در این فضای مجازی داشت.»

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان

جاویدنیا اساس حرف خود را این موضوع اعلام می‌کند که باید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - جایگزین داخلی داشته باشیم تا دانشجویان IT کشور بتوانند به اشتغال درآمده و صنعت آی تی را به یک صنعت ملی تبدیل کنند. او با مثال زدن کشور چین و برخورد دولت این کشور با فضای مجازی و اشاعه وی‌چت بین شهروندان چین، آن را یک الگوی موفق و قوی در زمینه کنترل فضای مجازی می‌داند:

«چین چنان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - امکانات وی‌چت را گسترش داده که حالا دیگر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی را انجام نمی‌دهد. آنها به جای سرمایه‌گذاری روی پلتفرمی خارجی مثل تلگرام، محصول - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - داخلی خود را رشد و گسترش دادند و امروزه در چین اگر از وی‌چت خارج شوید احساس تنهایی و غربت می‌کنید.ما اسیر برجام تلگرامی شدیم و زمانی که این پیام‌رسان تنها ۵ میلیون عضو در کشور داشت، دولتمردان ما با آنها وارد مذاکره شدند تا سرورهایشان را به داخل کشور بیاورند و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - این کار عملی نشد. حالا در نهایت معاون مرکز ملی فضای مجازی باید بیاید بگوید که ما مردم را مجبور کردیم ۵ سال از تلگرام استفاده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - کنند و حمایتی از محصولات داخلی آن زمان نکردیم.»

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان

جاویدنیا در پاسخ به ادعای برخی مسئولین که می‌گویند باید در فضای مجازی حضور داشته باشیم تا بتوانیم صدای خود را به جهان برسانیم و صدا و سیمای ملی نمی‌تواند این کار را انجام دهد نیز می‌گوید که این موضوع تا حدی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - درست است اما مشکلاتی هم دارد. به باور جاویدنیا فضای مجازی همچون توییتر و فیس‌بوک بستری نیست که بتوان صدای خود را به جهان رساند؛ او برای اثبات - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - این ادعا دلایل زیر را می‌آورد:

«ما از ماهواره هم برای رسانیدن صدایمان به جهان استفاده می‌کنیم اما مگر می‌گذارند؟ چند اکانت فیس‌بوک و توییتر از سردار قاسم سلیمانی مسدود شده؟ بستر بستر ما نیست - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - و  ما می‌توانیم از یک پیام‌رسان داخلی حمایت کنیم و آن را جهانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - کنیم. مگر نمی‌گویند الان جنگ فضای مجازی است؛ آیا ما باید دست زن و بچه و افراد بدون دفاع را بگیریم و به میدان جنگ ببریم؟»

معاون دادستانی کشور با تشبیه فضای مجازی به میدان جنگ تاکید دارد که باید سربازان آموزش دیده‌ای در این میادین حضور داشته باشند و نه همه.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان

او با اشاره به فعالیت آلبانی‌ها در سوله‌هایی که اخیرا کشف شده و اذعان شده که در آن گروهک‌های سیاسی گردهم آمده و بعد از یک ساعت بحث در فضای حقیقی، نقشه‌شان را در فضای مجازی پیاده‌سازی می‌کردند؛ می‌گوید حضور در میدان جنگ فضای مجازی باید با استراتژی باشد:

«تحلیل در فضای مجازی نباید رخ بدهد که در دست دشمن بیفتد؛ تحلیل باید در خارج از این فضا رخ بدهد و بعد با برنامه وارد این فضا شد و عملیات را انجام داد. وقتی بناست در زمین دشمن حمله‌ای را شکل بدهیم، یک گروهی مسئول این هستند که خاکریز اصلی را نگه دارند. یک گروه بروند عملیات کنند و برگردند. هیچ وقت طوری نیست که خاکریز اصلی را ول کنیم و جلو برویم چرا که از آن طورف دور میخ‌وریم و دشمن از پشت سر به ما حمله می‌کند. ما باید در شبکه‌های اجتماعی خارجی باشیم اما نمی‌خواهیم ربات درست کنیم و می‌خواهیم حرف حق را بزنیم و این کار را با افراد آموزش دیده باید انجام دهیم.»

معاون دادستان کشور در امور فضای مجازی همچنین تاکید کرده که وزارت ارتباطات باید با فیلترشکن‌ها برخورد قانونی داشته باشد و اجازه ندهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسالم استان گیلان - که این ابزارهای غیرقانونی فعالیت کنند: «این موضوع صراحتا به عنوان تکلیف وزارت ارتباطات در مصوبه شورای عالی فضای مجازی هم بیان شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone