🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21981.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا 8.3 معرفی شد؛ پوشش بی رقیب شبکه 5G و دوربین چهارگانه

نوکیا دقایقی قبل از طریق رویدادی آنلاین، جدیدترین گوشی میان رده خود به نام نوکیا 8.3 5G را معرفی کرد. این محصول از نظر پوشش شبکه 5G بی رقیب است و مثل همیشه امکانات عکاسی ...

نوکیا دقایقی قبل از طریق رویدادی آنلاین، جدیدترین گوشی میان رده خود به نام نوکیا 8.3 5G را معرفی کرد. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - این محصول از نظر پوشش شبکه 5G بی رقیب است و مثل همیشه امکانات عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را با سخت افزار مناسب و قیمت خوب همراه کرده است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس

پوشش باندهای فرکانسی شبکه 5G در نوکیا 8.3 حتی از گران ترین پرچمداران بازار نیز بیشتر است. در واقع این گوشی با تمام شبکه های 5G کنونی و آینده سازگاری دارد و به قول سازنده، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - آینده را برای شما تضمین می کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس

نمایشگر 6.81 اینچی نوکیا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - 8.3 با رزولوشن فول اچ دی پلاس، از فناوری HDR پشتیبانی می کند و بر اساس نور محیط، کنتراست صفحه را تغییر می دهد. گوشه این صفحه حفره ای قرار گرفته که دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با قطعات اپتیکی زایس را میزبانی می کند.

پشت دستگاه شاهد دوربین چهارگانه هستیم که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - فوق عریض 12 مگاپیکسلی مهم ترین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - آنها به شمار می روند. این دوربین ها با تمرکز بر فیلمبرداری و کارآیی در محیط تاریک بهینه شده اند. دوربین اصلی، هر چهار پیکسل را ترکیب کرده و یک پیکسل بزرگ 2.8 میکرونی ایجاد می کند. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - شرکت زایس به شکل انحصاری افکت های سینمایی را در این گوشی تعبیه کرده تا بتوانید ویدیوهای «هالیوودی» ضبط کنید. دوربین عمق سنج و دوربین اختصاصی ماکرو هم این مجموعه را تکمیل می کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس

نوکیا 8.3 از چیپست اسنپدراگون 765G به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و مودم 5G یکپارچه بهره می برد. اندروید 10 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - به شکل پیش فرض روی این گوشی نصب شده و سازنده تا 2 سال آپدیت اندروید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - و تا 3 سال آپدیت امنیتی ماهیانه را برای شما تضمین می کند. حافظه داخلی هم 64 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - یا 128 گیگابایت در نظر گرفته شده که از طریق درگاه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - microSD قابل افزایش است.

سخت افزار نوکیا 8.3 از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - بهره - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - می برد و از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می کند. این گوشی تابستان سال جاری و با قیمت پایه 600 یورو روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone