🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23100.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

لینوکس ایمن‌تر می‌شود؛ محدود سازی سیستم عامل با قفل کرنل

لینوس توروالدز خالق لینوکس خبر از قابلیت امنیتی جدید این سیستم عامل به نام «lockdown» داده که قرار است کرنل لینوکس را امن تر از قبل کرده و دست کاری های غیر مجاز را مشکل تر ...

لینوس توروالدز خالق لینوکس خبر از قابلیت امنیتی جدید این سیستم عامل به نام «lockdown» داده که قرار است کرنل لینوکس را امن تر از قبل کرده و دست کاری های غیر مجاز را مشکل تر کند.

این قابلیت به زودی در کرنل 5.4 لینوکس در قالب ماژول - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - امنیتی لینوکس (LSM) - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - منتشر می شود. البته لاک داون به طور پیش فرض غیر فعال خواهد بود تا ریسک از کار افتادن سیستم ها به حداقل برسد.

لاک داون تقسیم بندی بین پردازش های فضای کاربر و - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کدهای کرنل - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را مستحکم تر می کند. به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این منظور از تعامل اکانت های روت با کرنل - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جلوگیری می شود. با فعال شدن این قابلیت برخی از امکانات کرنل حتی برای کاربران روت نیز محدود می شود. در نتیجه اگر اکانت روت هم در معرض خطر قرار بگیرد به مخاطره افتادن تمامی سیستم عامل مشکل تر می شود.

ماژول لاک داون به کرنل اجازه می دهد در زمان فرایند بوت قفل شود. محدودیت های اعمال شده شامل اجرای خودسرانه کدهای مرتبط با فضای کاربری هستند. علاوه بر این خواندن یا نوشتن از مسیر حافظه /dev/mem and /dev/kmem توسط پردازش ها مسدود می شود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

لاک داون دو گزینه دارد: «integrity» به معنی یکپارچگی و «confidentiality» به معنی محرمانگی. هر کدام از این دو حالت که انتخاب شوند محدودیت های متفاوتی را بر کرنل اعمال می - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنند. با انتخاب integrity، قابلیت های کرنل که به فضای کاربری اجازه دستکاری آن را می دهند - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - غیر فعال می شوند. اما با انتخاب گزینه confidentiality می توان قابلیت های کرنل که امکان استخراج اطلاعات محرمانه فضای - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربری را فراهم می کنند را غیر فعال - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرد. البته در صورت نیاز می توان گزینه های دیگری را هم به لاک داون لینوکس افزود اما این تغییرات نیاز به وصله - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های خارجی اضافه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد.

کار روی قابلیت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - لاک داون لینوکس از سال 2010 آغاز شده بود و بسیاری از متخصصان امنیتی از مدت ها قبل درخواست ارائه چنین قابلیتی را داشتند. برخی از توزیع های لینوکس از جمله ردهت وصله های کرنل ویژه خود را توسعه داده اند که از قابلیت لاک داون لینوکس بهره می برند. - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اما در نهایت در سال جاری تلاش های توزیع ها و بنیاد لینوکس یکپارچه شد تا به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توسعه لاک داون کمک کنند.

سایر محدودیت های اعمال شده توسط لاک داون را می توانید در اینجا ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone