🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36723.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

این ربات می‌تواند یک خانه‌ را طی ۴۸ ساعت پرینت کند

به تازگی رباتی ساخته شده که می‌تواند تنها طی ۴۸ ساعت یک خانه را پرینت سه بعدی کند. این ساختمان در واقع اولین خانه‌ای است که به صورت سه بعدی پرینت شده، می توان آن ...

به تازگی رباتی ساخته شده که می‌تواند تنها طی ۴۸ ساعت یک خانه را پرینت سه بعدی کند. این ساختمان در واقع اولین خانه‌ای است - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - که به صورت سه بعدی پرینت شده، می توان آن را تخریب کرده و در محل دیگری دوباره سرهم نمود چرا که در ساخت این از خانه‌ سیمانی استفاده شده که به سرعت خشک می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان

این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - خانه‌ی یک طبقه که در واقع دستاوردی برای ساخت و ساز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - سه بعدی به شمار می‌رود، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - ۱۰۰ متر مربع مساحت دارد و از دیوار‌هایی گرد، یک اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و دستشویی بهره می‌برد.

یک شرکت معماری ایتالیایی مسئولیت پروژه یاد شده را در اختیار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - داشته و می‌گوید این خانه در واقع سند تاییدی بر مفهوم جدیدی از ساختمان سازی است اما به نظر می رسد مبلغ بالایی صرف تولید آن شده چرا که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - مقدار هزینه‌ی مصرف شده برای پرینت این خانه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - هنوز اعلام نشده است.

این شرکت اعلام کرده که این ربات قادر خواهد بود روزی به انسان در راستای ساخت خانه در کره‌ ماه و سکونت در این سیاره کمک کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان

معماران این پروژه یک پرینتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - سیمان سه بعدی را روی یک پایه‌‌ی متحرک نصب کرده اند تا بدین شکل ربات 3D Housing 05 در میلان ایتالیا ساخته شود.

ملات استفاده شده در این ساختمان تنها پس از ۲۴ ساعت سفت می‌شود و نسبت به سیمان معمولی که ۴ هفته به زمان نیاز دارد تا سفت شود، از برتری نسبی برخوردار است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان

این خانه از ۳۵ قطعه تشکیل شده که هر کدام طی مدت ۶۰ الی ۹۰ دقیقه به صورت سه بعدی پرینت شده‌اند. بدین ترتیب ۴۸ ساعت زمان لازم بوده تا این خانه به طور کامل پرینت گردد.

البته باید گفت پس از انجام شدن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - پروسه‌ی پرینت سه بعدی، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سبزوار استان خراسان - دکوراسیون و ریزه‌کاری‌ها توسط انسان‌ها انجام شده و بدین شکل به اسکلت این خانه اضافه شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone