🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36725.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک می خواهد پیام ها را با پوستتان حس کنید

فیسبوک در حال توسعه دستگاهی است که امکان احساس کردن پیام ها توسط پوست را فراهم می کند. گروهی از محققان این شبکه اجتماعی در حال کار روی نوعی آستین پوشیدنی هستند که می تواند ...

فیسبوک در حال توسعه دستگاهی است که امکان احساس کردن پیام ها توسط پوست را فراهم می کند.

گروهی از محققان این شبکه اجتماعی در حال کار روی نوعی آستین پوشیدنی هستند که می تواند کلمات پیام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ها را به لرزش های قابل حس توسط بازو تبدیل نمایند.

این قابلیت می تواند در شرایطی از جمله جلسات کاری، سینما، رانندگی، دوندگی یا در زمان حمل کیسه های خرید با دو دست و ... که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دسترسی به گوشی هوشمند ممکن نیست، مفید واقع شود.تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

آستین مورد بحث برای هر حرف لرزش هایی مشابه با کدهای مورس را به دست کاربر ارسال می کند. به این ترتیب کاربر می تواند پیام های دریافت شده را بدون اینکه نیاز به چک کردن گوشی هوشمند داشته باشد، با پوست خود درک کند.

بر اساس گفته های محققان، دلیلی که بازو برای این روش در نظر گرفته شده، به حساسیت این بخش از بدن مرتبط است. بازو بهتر از بسیاری از بخش های دیگر بدن به لمس حساسیت نشان می دهد. از سوی دیگر در مقایسه با سایر بخش های دست، کمتر [به طور مستقیم] در فعالیت های روزانه دخیل است.

محققان این پروژه همچنین اپلیکیشن ویژه ای را برای آموزش معنی هر لرزش توسعه داده اند. در آزمایش داوطلبان، مشخص شد که آنها می توانند در هر روز 20 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کلمه ساده را تنها با 26 دقیقه تمرین یاد بگیرند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

از مدت ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیش شنیده می شود که فیسبوک قصد دارد سخت افزارهای اختصاصی خود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را بسازد تا به این ترتیب فاصله خود را با کمپانی هایی از جمله آمازون و گوگل که چنین راهی را در پیش گرفته اند، بیش از پیش کم کند.

بنا بر گمانه زنی ها شاید در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنفرانس سالانه توسعه دهندگان فیسبوک، موسوم به «F8» که در اول ماه مه (11 اردیبهشت ماه) برگزار می شود، شاهد رونمایی از دستگاه پیام رسان ویژه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این کمپانی باشیم.

 

تماشا کنید: پروژه جدید فیسبوک، ساخت محله مسکونی و یک هتل در سان فرانسیسکو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone