🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36727.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هواوی P20 پلاس بیرون زدگی نمایشگر و حاشیه‌‌هایی اندک خواهد داشت

اخیراً تصویری  از یک تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که احتمال می‌رود به هواوی P20 پلاس تعلق باشد. این عکس که توسط بلاگ تکنولوژی Android Hits لو رفته، موبایل یاد شده را در یک ...

اخیراً تصویری  از یک تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که احتمال می‌رود به هواوی P20 پلاس تعلق باشد. این عکس که توسط بلاگ تکنولوژی Android Hits لو رفته، موبایل یاد شده را در یک بسته بندی مخصوص نشان ‌می دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - همین خاطر است که قانونی و رسمی بودن تصویر مذکور زیر سوال می‌رود. هرچند خصوصیات این موبایل بسیار به مشخصات ذکر شده برای هواوی P20 پلاس شباهت دارد.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسانبر اساس تصویر منتشر شده، کمپانی چینی هواوی بار دیگر قصد دارد پرچمدار بعدی خود را با نسبت تصویر ۱۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - به ۹ و البته کمترین حاشیه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - ممکن طراحی کند. بدین ترتیب موبایل P20 به قدری بزرگ خواهد بود که بتواند در دسته‌بندی فبلت‌ها نیز قرار بگیرد. نکته مهم اینجاست که برخلاف سری میت 10،  هواوی P20 و P20 پلاس قرار است از بیرون زدگی نمایشگر‌ نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - برخوردار باشند.

این خصوصیت پرچمدار بعدی هواوی به نوعی یادآور نمایشگر در آیفون 10 است اما ظاهرا قرار است اندکی باریک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - تر باشد تا فضای کمتری از نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - را اشغال نماید. هنوز مشخص نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - که هواوی چگونه می‌خواهد این شکل نامتعارف را روی پرچمدار آتی اش پیاده سازی نماید و کاربران را که به تماشای تمام صفحه محتوا روی فبلت هایشان عادت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - دارند، مجاب به خرید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - آن نماید. البته ممکن است اجازه انتخاب میان گزینه‌های نمایشی متفاوتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

شایعه شده که هوآوی P20 و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - P20 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - پلاس قرار است آرایه‌ای متشکل از سه دوربین را در پنل پشتیشان داشته باشند که با کمک هم رزلوشنی ۴۰ مگاپیکسلی را فراهم آورند. علاوه بر این گفته می شود که این دوربین ها قادر هستند زوم هیبریدی 5x را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند. سیستم تصویربرداری یاد شده توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - کمپانی Leica طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - و ساخته شده که چند سالی است همکاری‌های زیادی با هواوی داشته است.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان

چند وقت پیش هواوی با ارسال دعوت‌نامه‌هایی متفاوت اعلام کرد که قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - دارد هفتم فروردین ماه سال آینده از موبایل‌های هواوی P20 و P20 پلاس در شهر پاریس رونمایی کند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - تا از همهمه‌ی معرفی پرچمداران سری اس 9 سامسونگ که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تایباد استان خراسان - است در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا معرفی شوند، در امان بماند. با این اوصاف احتمال دارد این مدل‌ها تا اواسط اردیبشهت سال آینده به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone