🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32144.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تشخیص گیاهان با PictureThis؛ اپلیکیشنی برای شناخت گل‌ها و درختان

کم کم به نوروز و روزهای گشت و گذار در طبیعت نزدیک می‌شویم و این یعنی باید انتظار دیدن گل و گیاهان بیشتری نسبت به فصل سرما داشته باشیم. اما چقدر این گیاهان را می‌شناسیم؟ ...

کم کم به نوروز و روزهای گشت و گذار در طبیعت نزدیک می‌شویم و این یعنی باید انتظار دیدن گل و گیاهان بیشتری نسبت به فصل سرما داشته باشیم. اما چقدر این گیاهان را می‌شناسیم؟ اگر جزو افراد علاقه‌مند به پرورش گل و گیاه باشید، یقینا تشخیص گیاهان و روش تکثیر و مراقبت از آن‌ها اهمیت زیادی برایتان دارد.

دقت تشخیص اپلیکیشن به %98 درصد می‌رسد

خوشبختانه تلفن‌های هوشمند، روش‌های زیادی برای تشخیص گیاهان پیش پایتان گذاشته‌اند که شاید محبوب‌ترین آن‌ها استفاده از جستجوی معکوس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گوگل باشد. با این وجود در استفاده از این روش جزئیات زیادی بدست فراموشی سپرده می‌شود و به همین خاطر است که بعضی توسعه‌دهندگان، به فکر ساخت اپلیکیشن‌هایی برای تشخیص گیاهان افتاده‌اند.

از میان محصولات موجود، PictureThis مدتی است که در گوگل پلی و اپ استور به خاطر تشخیص‌های دقیقش طرفدارانی برای خود دست و پا کرده؛ اپلیکیشنی که از طریق گرفتن عکس و تطبیق آن با آرشیو داخلی، می‌تواند نام گیاهان و مشخصات مهم گیاهشناسی آن‌ها را برایتان بازگو کند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری دلنشین و ساده‌ای دارد و تشخیص گیاهان را به آسانی و به سرعت برایتان انجام می‌دهد.

اپلیکیشن‌هایی که خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کنند، معمولا رایگان نیستند و PictureThis هم از این قائده مسثتنی نیست. با نصب اپ شما با یک محصول فریمیوم (رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای) مواجه می‌شوید که برای مدتی معین، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - راهکارهایی برای ادامه استفاده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رایگان پیش رویتان قرار داده. بدین صورت که با اشتراک‌گذاری اپلیکیشن و تماشای روزانه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانید به استفاده خود ادامه بدهید.

PictureThis می‌تواند با تکیه بر عکس یک گیاه (گل، درختچه و درخت) آن را برایتان تشخیص بدهد. فرآیند تشخیص بر اساس هوش مصنوعی انجام می‌شود و به ادعای سازندگان اپلیکیشن، دقت این کار برای بیش از 10 هزار گونه گیاهی به %98 درصد می‌رسد. فوق‌العاده است، اما به شرط آنکه بدانید چطور و تحت چه شرایطی و از چه گیاهی عکس بگیرید.

اپلیکیشن در تشخیص گیاهان گلدار عملکرد مطلوبی دارد

اپلیکیشن در تشخیص گیاهان گلدار، عملکرد بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد که شاهد مثالش را می‌توانید در اسکرین‌شات‌های پایین و تشخیص دقیق این گل آنتوریُم زیبا ببینید. در واقع هر چقدر گیاهی که جستجو می‌کنید، مشهورتر بوده و اجزای متمایزتری داشته باشد تشخیص آن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هم برای اپلیکیشن راحت‌تر است. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اما برای گیاهان برگی که تشخیص فقط - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بر مبنای برگ اتفاق می‌افتد، با شرایط متفاوتی روبرو می‌شوید.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
PictureThis در اولین امتحان، توانست به سرعت این گل آنتوریُم زیبا را تشخیص بدهد.

مثلا در مورد یک درخت، باید حتما تصویری از برگ آن در پس‌زمینه‌ای ساده بگیرید تا هوش مصنوعی PictureThis برای تشخیص خیلی به زحمت نیفتد و نتایج مرتبطی را به شما ارائه دهد. اما در مجموع و در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه، به قطع و یقین می‌توان گفت که PictureThis عملکرد مطلوب‌تری به نمایش می‌گذارد.

با تشخیص هر گیاه، می‌توانید به اطلاعاتی مثل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اسم علمی، جنس و گونه و خانواده و یک سری اطلاعات عمومی مثل موارد استفاده و روش کشت و نگهداری و تکثیر آن‌ها برسید که ارزش PictureThis به عنوان یک محصول آموزشی را بالا می‌برند؛ خصوصا برای دانشجویان رشته کشاورزی و محیط زیست که اطلاعات این اپ می‌تواند برایشان به میزان زیادی کاربرد داشته باشد.

PictureThis دارای یک بخش اکسپلور اختصاصی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هم هست

اما قابلیت‌های دیگر PictureThis هم به نوبه خود جالب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هستند. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درست مثل اینستاگرام، این اپلیکیشن هم یک بخش اکسپلور اختصاصی دارد که در آن تصاویر آپلود شده کاربران اپلیکیشن در سراسر دنیا را می‌توانید مشاهده کنید. نکته عالی اینکه امکان جستجو میان این تصاویر هم وجود دارد و اگر اسم لاتین - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گیاه مورد علاقه‌تان را بدانید، می‌توانید نامش را در اپ جستجو کنید تا ببینید مردم کدام کشور زیباترین گیاه را پرورش داده‌اند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
بخش اکسپلور جاییست که می‌توانید تصاویر سایر کاربران اپلیکیشن از سراسر دنیا را مشاهده کنید.

در واقع بخش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اکسپلور، جنبه اجتماعی PictureThis را به نمایش می‌گذارد که محیطی برای تعامل و کسب اطلاع علاقه‌مندان به پرورش گل و گیاه فراهم کرده و طبیعتا برای بعضی کاربران می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد.

در تکمیل امکانات ویژه علاقه‌مندان به پرورش گل و گیاه، PictureThis قابلیت‌های خوبی مثل راهنمای مراقبت از گیاهان و یادآور آبیاری را هم ارائه می‌کند که شما را از نصب اپلیکیشن‌های جداگانه بی‌نیاز خواهند کرد. در مجموع، اگر تشخیص گیاهان برایتان اهمیت دارد و دوست دارید با روش‌های مراقبت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و تکثیر آن‌ها آشنا شوید دانلود و نصب این اپلیکیشن را به شما توصیه می‌کنیم.

یک بار دیگر توجه داشته باشید که PictureThis در نسخه رایگان، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای تشخیص گیاهان محدودیت دارد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که می‌توانید با مشاهده تبلیغات ویدیویی و معرفی اپلیکیشن به دیگران، این محدودیت را از سر راه خود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بردارید.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

PictureThis

سازنده: Glority Software Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 77.4 / 18.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone