🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32147.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوشی ویوو V15 پرو با دوربین سلفی جهنده ۳۲ مگاپیسکلی معرفی شد

پس از مدت ها گمانه زنی کمپانی ویوو از موبایل وی ۱۵ پرو با دوربین سلفی جهنده و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر رونمایی کرد که پنل جلو را بیش از پیش در اختیار ...

پس از مدت ها گمانه زنی کمپانی ویوو از موبایل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - وی ۱۵ پرو با دوربین سلفی جهنده و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر رونمایی کرد که پنل جلو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - را بیش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - از پیش در اختیار نمایشگر قرار می دهد.

وی ۱۵ پرو به صفحه نمایشی ۶.۳۹ اینچی از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - نوع امولد مجهز شده که عرض حواشی کنار آن از ۱.۷۵ میلی متر فراتر نمی ورد. عرض لبه بالایی نیز به ۲.۲۲ میلی متر محدود شده و در نتیجه ۹۱.۶۴ از پنل جلو به صفحه نمایش اختصاص پیدا کرده است. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - این پنل از گاموت رنگی  DCI-P3 و حالت همیشه روشن نیز پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - کند.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی

از نظر پردازش محصول جدید ویوو در میان بهترین ها جایی ندارد و به چیست میان رده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - اسنپدراگون ۶۷۵، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است

مهمترین ویژگی وی ۱۵ پرو به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جهنده مربوط می شود که به مراتب از دوربین ۸ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - مگاپیکسلی نکس اس قوی تر است. ماژول تصویربرداری اصلی نیز ترکیبی از سه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f/1.8 و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرون، حسگر الترا واید ۱۲۰ درجه ای و سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی است.

در وی ۱۵ پرو خبری از سنسور اثر انگشت فیزیکی نیست و در عوض حسگر نسل پنجم در کنار  اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت زیر نمایشگر  آرام گرفته اند.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی

از ویژگی های دیگر وی ۱۵ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - پرو باید به کلید اختصاصی دستیار هوشمند گوگل، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - هدفون و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع دوموتوره اشاره کرد که در ۱۵ دقیقه از صفر تا ۲۴ درصد شارژ می شود.

وی ۱۵ پرو از سه شنبه ۱۵ اسفند در رنگ های مشکی، قرمز و آبی و با قیمت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مرکزی استان مرکزی - حدود ۴۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone