🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42777.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گجت کوچک PhotoFast مکالمات آیفون و اپلیکیشن های اجتماعی را با یک اشاره ضبط می کند

آیفون با وجود تمام قابلیت های جذابی که دارد از یک کار ساده عاجز است، آن هم ضبط مکالمات شماست. اگر به این موضوع نیاز داشته باشید، باید آستین بالا زده و از راه دیگری ...

آیفون با وجود تمام قابلیت های جذابی که دارد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - از یک کار ساده عاجز است، آن هم ضبط مکالمات شماست. اگر به این موضوع نیاز داشته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - باشید، باید آستین بالا زده و از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - راه دیگری وارد شوید. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - خوشبختانه گجتی مثل PhotoFast Call Recorder وجود دارد که یکی از بهترین روش ها برای ضبط مکالمات صوتی آیفون حساب می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - آید و کار را برای شما ساده می کند.

برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - استفاده از این ابزار کافی است آن را به درگاه لایتنینگ، و هدفون خود را هم به جک ۳.۵ میلی متری کال رکوردر متصل کنید. بله این گجت علاوه بر ضبط - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - مکالمات، یک جک هدفون هم در اختیار شما قرار می دهد؛ موضوعی که احتمالاً کاربران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (بررسی دیجیاتو) را حسابی سر حال خواهد آورد!

روی بدنه دستگاه ضمناً دکمه هایی برای کنترل بلندی صدا، پخش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - صدا، آغاز ضبط صدا و یک درگاه هم برای قرار دادن کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان

در حقیقت کال رکوردر کوچک فوتو فست علاوه بر جک ۳.۵ میلی متری و قابلیت ضبط مکالمات، می تواند ۱۲۸ گیگابایت هم حافظه داخلی اضافی به آیفون شما اضافه کند.

از همه مهم تر اینکه گجت کاربردی و جذاب فوتوفست فقط ۱۱ گرم وزن دارد و به راحتی می توان با متصل بودن آن به آیفون مدارا کرد. اما پیش از هر چیز برای استفاده از کال رکوردر فوتوفست باید اپلیکیشن رایگان شرکت سازنده را با همین نام از فروشگاه نرم افزاری اپل دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان

اپلیکیشن کال رکوردر فوتو فست از نرم افزارهای اجتماعی مشهور مثل واتسپ، مسنجر فیسبوک، لاین، اسکایپ، وایبر و وی چت پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توانید تماس های دریافتی در این نرم افزارها را به شکل خودکار ضبط و ثبت نمایید، هرچند هنوز نام تلگرام در بین نرم افزارها به چشم نمی خورد و باید منتظر بمانیم تا سازنده در بروزرسانی های بعدی، پشتیبانی از اپلیکیشن های بیشتر را به دستگاه اضافه کند.

برای ضبط کردن مکالمات تلفنی هم کافی است به جای اپلیکیشن شماره گیر پیش فرض آیفون، از این اپلیکیشن برای گرفتن شماره مخاطب خود استفاده کنید تا مکالمه با فرمت m4a در حافظه ضبط شود. پس از ضبط مکالمه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - با استفاده از همین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - نرم افزار می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - توانید فایل ثبت شده را ویرایش کنید و قسمت های اضافی را از آن پاک نمایید. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای امنیت بیشتر هم کافی است برای وارد شدن به بخش پیام های ضبط شده یک گذرواژه تعیین کنید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان

امکان بارگیری فایل های ضبط شده روی فضای ابری هم وجود دارد. کافی است مکالمات موجود روی حافظه را به فضای ابری سرویس هایی مثل گوگل درایو، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - درایو باکس یا وان درایو اضافه کنید تا همیشه آنها را بدون نگرانیِ از دست دادن، همه جا در اختیار داشته باشید.

ضمناً ناگفته نماند که این گجت کاربردی از ابزارهای اپل که مجهز به درگاه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - لایتنینگ هستند پشتیبانی می کند، از جمله آیفون ۵ تا ۷، آیپد های Air یک و دو، آیپد مینی، آیپد پرو و آیپاد تاچ ۶.

  • امکان ضبط مکالمات تلفنی
  • ضبط مکالمات - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - صوتی نرم افزارهای اجتماعی مشهور مثل واتسپ، مسنجر فیسبوک، لاین، اسکایپ، وایبر و وی چت
  • اضافه کردن جک ۳.۵ میلی متری هدفون به آیفون ۷ و ۷ پلاس
  • اضافه کردن پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگ به ابزارهای اپل
  • امکان رمز گذاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - روی فایل های ضبط شده
  • امکان ویرایش فایل های ضبط شده
  • امکان اشتراک گذرای فایل های ضبط - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده از طریق ایمیل، SMS و...
  • امکان پشتیبان گیری از فایل های ضبط شده روی سرویس های ابری

در پایان گفتنی است که گجت PhotoFast Call Recorder در بازار ایران توسط شرکت تجارت پاسارگاد به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone