🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15380.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سوء استفاده هکرها از آسیب‌پذیری VPN شرکت فورتی‌نت

به گفته اداره تحقیقات فدرال و سازمان امنیت سایبری و زیرساخت ایالات متحده هکرهای حرفه‌ای در حملات آینده خود احتمالا برای نفوذ به پایگاه‌های کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ از نقطه ضعف‌های اساسی VPN شرکت فورتی‌نت ...

به گفته اداره تحقیقات فدرال و سازمان امنیت سایبری و زیرساخت ایالات متحده هکرهای حرفه‌ای در حملات آینده خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - احتمالا برای نفوذ به پایگاه‌های کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ از نقطه ضعف‌های اساسی VPN شرکت فورتی‌نت استفاده می‌کنند.

آن‌ها در یک بیانیه مشترک اعلام کردند:

عاملان تهدیدهای پیشرفته و مستمر ممکن است از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - این نقاط ضعف یا سایر تکنیک‌های معمول برای دستیابی اولیه به چندین سرویس دولتی، تجاری و فناوری استفاده کنند. به دست آوردن دسترسی اولیه، باعث می‌شود عاملان این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - تهدیدها برای انجام حملات آینده خود در موقعیت مناسبی قرار بگیرند.

از اصطلاح تهدیدهای پیشرفته و مستمر یا APT برای توصیف گروه‌های هک سازمان یافته‌ای که از بودجه مناسبی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - برخوردار هستند و بسیاری از آن‌ها توسط دولت‌ها حمایت می‌شوند استفاده می‌شود.

VPN شرکت فورتی‌نت که مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی FortiOS هستند، عمدتا برای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - محافظت از فایروال که از شبکه‌های حساس داخلی محافظت می‌کند، استفاده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - می‌شود. دو مورد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - از آسیب‌هایی که در این گزارش به آن‌ها اشاره شده - - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - CVE-2018-13379 و CVE-2020-12812 - شدید به نظر می‌رسند زیرا این امکان را در اختیار هکرهای غیرمجاز قرار می‌دهد تا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - نسبت به سرقت برخی گواهی‌ها اقدام کنند و به VPN هایی که هنوز بروزرسانی نشده‌اند، متصل شوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان

طبق گفته «جیمز رنکن» یکی از مهندسین شرکت Internet Security Research Group اگر گواهی‌های VPN با سایر سرویس‌های داخلی نیز اشتراک گذاری شده باشد، مهاجم بلافاصله به آن سرویس‌ها هم دسترسی پیدا خواهد کرد. پس از آن مهاجم می‌تواند در شبکه داخلی کاوش کند و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - اطلاعات سرویس‌های مختلف آن را استخراج - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - کند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - رنکن یکی از افرادی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - است که پیش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - از این یکی از نقاط ضعف این VPN را کشف کرده بود.

یکی از بدترین اشکالات امنیتی - CVE-2018-13379 - توسط محققانی به نام Orange Tsai و Meh Chang از شرکت امنیتی Devcore کشف و فاش شد. آن‌ها در سخنرانی‌ سال ۲۰۱۹ خود در کنفرانس امنیتی «کلاه سیاه» این اشکال امنیتی را به عنوان «خواندن پرونده خودسرانه» توصیف کردند، به این معنی که هکرها هر پرونده‌ای را که مایل بود می‌توانست بخواند.

شرکت امنیتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - Tenable در گزارش دیگری عنوان کرد که اشکال امنیتی CVE-2020-12812 منجر به دور زدن مرحله احراز هویت دو مرحله‌ای شده و ورود موفقیت‌آمیز هکرها می‌شود.

با این وجود Fortinet در بیانیه‌ای اعلام کرد:

امنیت مشتریان اولویت اصلی ما است. CVE-2018-13379 یک نقطه ضعف قدیمی است که در ماه مه سال ۲۰۱۹ برطرف شده است. Fortinet برای حل این مشکل بلافاصله «تیم پاسخگویی به حادثه امنیت محصول» را صادر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان - کرد و به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط بوده و از طریق پست‌های وبلاگ خود در آگوست ۲۰۱۹ و ژوئیه ۲۰۲۰ به آن‌ها توصیه کرد که نسخه خود را بروزرسانی کنند. به همین ترتیب  اشکالات مربوط به CVE-2019-5591 در جولای ۲۰۱۹ و CVE-2020-12812 در ژوئیه ۲۰۲۰ حل و فصل شدند

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سقز استان کردستان

با این حال اداره تحقیقات فدرال و سازمان امنیت سایبری و زیرساخت ایالات متحده هیچ جزئیاتی درباره تهدیدهای پیشرفته و مستمر ذکر شده در بیانیه مشترک خود ارائه نکردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone