🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17600.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

امکانات نسخه جدید اپلیکیشن شاد؛ از پخش زنده کلاسی تا آزمون ساز

شبكه شاد در سال تحصيلی جديد به يك پلتفرم آموزشی تبديل شده است كه امكانات مناسبی را در اختيار دانش آموز و معلم قرار می‌دهد. تاكنون بيش از ١٠ ميليون كاربر شبكه شاد جديد را ...

شبکه شاد در سال تحصیلی جدید به یک پلتفرم آموزشی تبدیل شده است که امکانات مناسبی را در اختیار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - دانش آموز و معلم قرار می‌دهد. تاکنون بیش از ١٠ میلیون کاربر شبکه شاد جدید را نصب کرده‌اند و طی چند روز آتی سایر دانش‌آموزان و معلمان نیز می‌توانند نسخه جدید که قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - آموزشی-تعاملی فراوانی دارد را نصب نمایند.

بر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - اساس اعلام روابط - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - عمومی همراه اول، امکانات - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - و تغییرات نسخه جدید شاد به تفصیل در ادامه ذکر شده است.

 زیباسازی و بازطراحی رابط کاربری

با توجه به اینکه بازه سنی کاربران شاد گستردگی دارد و بر اساس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - مطالعه روانشناسی و استفاده از نظرات کارشناسان، گرافیک و فناوری اطلاعات رابط کاربری و تجربه کاربری در نسخه جدید شاد تغییرات قابل توجهی داشته است، از جمله جذابیت‌های بصری رنگی و کاراکتر استفاده شده است.

 احراز هویت و اعطای نقش به کاربران

در شاد سه گروه کاربری مدیر، معلم و دانش‌آموز بر اساس شماره همراه ثبت شده است که احراز هویت می‌شوند. بر اساس یکی از این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - سه نقش می‌توان ویژگی‌ها و دسترسی‌های مناسب همان نقش را ارائه داد؛ برای مثال به‌محض ورود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - و احراز هویت مدیر مدرسه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - کلاس‌های مدرسه به‌صورت خودکار تعریف می‌شوند و نیازی به ساخت گروه‌های کلاسی نیست.

حضور و غیاب هوشمند

معلم می‌تواند با تعیین برنامه هفتگی کلاسی و با مراجعه به لیست کلاسها از وضعیت حضور هر یک از دانش‌آموزان اطلاع حاصل کند؛ در کلاس آنلاین به‌صورت خودکار هر هفت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - دقیقه حضور دانش‌آموزان ثبت شده و به معلم اطلاع داده می‌شود.

ارتباط زنده یک - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - طرفه

سرویس ارتباط زنده یکطرفه تعریف می‌شود که در حال حاضر هر فردی که عضو گروه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - است می‌تواند با انتخاب گزینه پخش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - زنده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - برای افراد آن گروه ارتباط لایو یک طرف ایجاد کند و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - پخش زنده تا ٢۴ ساعت قابل دانلود است.

پخش زنده کلاسی ارتباط زنده دوطرفه

بعد از ارائه سرویس یکطرفه، توسعه سرویس ارتباط زنده دوطرفه با هدف برگزاری جلسات آنلاین مدیران، برگزاری جلسات اولیا و مربیان و کلاس‌های تعاملی ایجاد شده است. معلم در کلاس آنلاین می‌تواند با انتخاب پخش زنده دوطرفه کلاس‌های آنلاین تعاملی با هدف پرسش و پاسخ دانش‌آموزان برگزار کند.

تماس دوسویه

این قابلیت به‌صورت رایگان است و برای برگزاری آزمون‌های شفاهی و پرسش و پاسخ قابل استفاده است.

تماس تصویری

به‌منظور آزمون شفاهی که نیاز به دیدن تصویر دانش‌آموز است یا ارتباط مدیر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - و معلمان قابل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - استفاده است.

 تکالیف دانش آموزان

در راستای پیشرفت دانش‌آموز به معلم کمک می‌کند تا از وضعیت یادگیری دانش‌آموز و نقاط ضعف و قوت او در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - دروس مطلع شود. سرویس تکلیف - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - برای معلم شامل سه بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه شده است.

آزمون ساز

سامانه آنلاین آزمون ساز با رویکرد ارائه سرویس‌های جامع تعریف آزمون - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - برای معلمان و دریافت آن برای دانش‌آموزان توسعه یافته است. آزمون‌ساز قابلیت برگزاری آزمون‌های تشریحی و تستی را دارد؛ هدف بگزاری آزمون به‌صورت آنلاین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - برای سنجش دانش و یادگیری دانش‌آموز است.

معلم امکان ایجاد سوالات به‌صورت نگارش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - متن یا آپلود فایل را - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - دارد؛ معلم با درج مشخصات آزمون شامل نام درس، نام یا شماره آزمون، تاریخ، ساعت شروع - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - و پایان، مدت زمان آزمون، تعداد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - سوالات، بارم کلی و بارم هر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - سوال می‌تواند آزمون مخصوص به خود را تعریف کند. دانش‌آموز پس از تکمیل آزمون با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - کلیک روی دکمه پایان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - یک اعلان برای معلم می‌فرستد.

پروفایل دانش‌آموز کارپوشه

مجموعه فعالیت‌هایی است - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - که یک فرد در طول مدت مشخص انجام می‌دهد. کارپوشه ابزار کلیدی برای ارزشیابی و معیاری برای شناسایی میزان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - تلاش، پیشرفت و موفقیت دانش‌آموزان است؛ آنها با کسب امتیاز از خدمت ارائه شده یک امتیاز کلی کارپوشه کسب می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برشنوم نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام شرکت شما طرفای ایثار جوانرود خدمات داره
پاسخ: بله در ایثار شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام میشه بگید سمت شهرک ظفر جوانرود اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک ظفر شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone