🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21116.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC با نمایشگر ۲۴۰ هرتزی و انویدیا ۲۰۸۰ سوپر معرفی شدند

اوریجین پی سی یکی از کمپانی‌هایی است که بازار لپ‌تا‌پ‌های گیمینگ را خیلی جدی گرفته و همواره محصولات قدرتمندی را روانه بازار می‌کند. این کمپانی دو لپ تاپ جدید به نام‌های EVO17-S و ورک استیشن ...

اوریجین پی سی یکی از کمپانی‌هایی است که بازار لپ‌تا‌پ‌های گیمینگ را خیلی جدی گرفته و همواره محصولات قدرتمندی را روانه بازار می‌کند. این کمپانی دو لپ تاپ جدید به نام‌های EVO17-S و ورک استیشن NT-17 رونمایی کرده که با حداکثر مشخصات فنی به دست کاربران می‌رسد.

هر دو لپ‌تاپ‌ها از فناوری رهگیری پرتو بهره برده و به کارت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - گرافیک‌های سری RTX انویدیا مجهز می‌شوند. کاربران می‌توانند انویدیا RTX 2080 سوپر را نیز در این لپ‌تاپ‌ها تعبیه کنند. پردازنده‌های به کار رفته در لپ‌تاپ‌‌های جدید اوریجین پی سی نیز اینتل نسل دهم و نسخه قدرتمند H بوده که تا ۸ هسته و ۱۶ ترد قابل انتخاب است.

نسخه Core i7-1-875H به کار رفته در این دو لپ‌تاپ می‌تواند تا فرکانس کاری ۵.۱ گیگاهرتز افزایش یابد تا کاربران به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - سادگی بتوانند بازی‌ها را با حداکثر جزئیات تجربه کنند. به این‌ها پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - از ۶۴ گیگابایت رم را نیز اضافه کنید تا با یک غول - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - پردازشی طرف شویم. مهمترین بخش این لپ‌تاپ‌ها اما نمایشگر‌های آن‌هاست. کاربران ۳ گزینه برای نمایشگر در اختیار دارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران

اولین گزینه یک پنل فول اچ دی ۱۷.۳ اینچی با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی برای تجربه بازی‌ها با حداکثر سرعت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - ممکن است. نسخه دیگر با رزولوشن اولترا اچ دی و نرخ رفرش ۶۰ هرتزی و پشتیبانی از ۱۰۰ درصد فضای رنگی ادوبی RGB و در نهایت گزینه سوم پنل ۱۰۸۰ با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی برای مصارف معمول در دسترس کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - می‌گیرد.

درگاه‌های این لپ‌تاپ‌ها نیز جایی برای گله و شکایت باقی نمی‌گذارند و کاربران می‌توانند تمامی دستگاه‌ها و گجت‌های خود را به لپ‌تاپ‌های جدید اوریجین پی سی متصل کنند. هر دو مدل از ۳ پورت USB-A - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - 3.2 نسل اول، یک درگاه HDMI و مینی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - دیسپلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - پورت ۱.۳ پشتیبانی می‌کنند. راه‌های ارتباط بی‌سیم لپ‌تاپ‌های گیمینگ اوریجین پی سی متشکل از وای‌فای ۶ و بلوتوث نسل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - ۵ هستند. همچنین این دو لپ‌تاپ از دو درگاه حافظه SSD از نوع m.2 تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

این دو لپ‌تاپ هر دو با ۲.۵ کیلوگرم وزن داشته و با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلار به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تنکابن استان مازندران - بازار عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone