تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16915.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اولین کلیپ‌های جعبه گشایی آیفون ۱۲ [تماشا کنید]

اولین ویدیوهای جعبه گشایی آیفون ۱۲ منتشر شدند. این ویدیوها آیفون ۱۲ پرو گرافیت و آیفون ۱۲ آبی و همچنین شمایل جعبه جدید آیفون‌ها را نشان می‌دهند. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Dan ...

اولین ویدیوهای جعبه گشایی آیفون ۱۲ منتشر شدند. این ویدیوها آیفون ۱۲ پرو گرافیت و آیفون ۱۲ آبی و همچنین شمایل جعبه جدید آیفون‌ها را نشان می‌دهند.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Dan Rui آیفون ۱۲ پرو گرافیت را جعبه گشایی کرده و ویدیوی آن را در یوتیوب منتشر کرده است. در این ویدیو که در ادامه ملاحظه می‌کنید، فریم فولاد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - ضدزنگ آیفون ۱۲ خودنمایی می‌کند. نکته دیگر اینکه اپل پس از سال‌ها از کاغذ به جای پلاستیک برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است.

علاوه بر ویدیوی بالا، کلیپ دیگری هم از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - آنباکسینگ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - آیفون ۱۲ در رنگ آبی منتشر شده است. در این کلیپ فریم آلومینیومی گوشی و همچنین جعبه کوچک شده را شاهد هستیم که دیگر در آن خبری از ایرباد یا آداپتور شارژ نیست.

اپل ارسال آیفون - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - ۱۲ به مشتریانی که آن را پیش خرید کرده‌اند آغاز کرده است و انتظار می‌رود سفارشات روز جمعه دوم آبان ماه (۲۳ اکتبر) به دست کاربران برسند. ویدیوهای فوق نیز احتمالاً توسط خرده‌فروشان و دیگر افرادی که به محموله‌های آیفون ۱۲ دسترسی دارند تهیه شده است.

آیفون - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - ۱۲ بیست و دوم مهر ماه در چهار مدل مینی، پایه، پرو و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - پرو مکس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - معرفی شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های جدید می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، چیپست بسیار قدرتمند، دوربین بهبودیافته و نمایشگر OLED اشاره کرد. برای آشنایی با تمام اعضای این خانواده مقاله دیجیاتو مطالعه کنید.

- تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چمستان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone